PM16 met Marantz cd speler?

Gestart door Cobraatje, mei 26, 2012, 00:27:12

Vorige topic - Volgende topic

ll0ll

Een goudkleurige Marantz CD14 is ook een hele mooie speler. Mooier (en jonger) dan een CD16 LE bv :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Cobraatje

Afgaande op de gebruikerservaringen die ik gevonden heb, twijfel ik op dit moment tussen de CD14 en de CD16 exclusive. Wie kent beide spelers? Wel lastig omdat er van de PM16 exclusive maar 300 zijn gemaakt.

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op mei 27, 2012, 23:31:29
Afgaande op de gebruikerservaringen die ik gevonden heb, twijfel ik op dit moment tussen de PM14 en de PM16 exclusive. Wie kent beide spelers? Wel lastig omdat er van de PM16 exclusive maar 300 zijn gemaakt.

CD16 le bedoel je ipv PM ?

ik zou voor de PM14 gaan staat een mooie op Marktplaats
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cobraatje

Thx John, PM in CD verandert. Laatste tijd zoveel Marantz gezien en gelezen dat ik de boel door elkaar haal.
Zou je willen aangeven waarom jij een voorkeur voor de PM14 hebt?

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op mei 27, 2012, 23:48:58
Thx John, PM in CD verandert. Laatste tijd zoveel Marantz gezien en gelezen dat ik de boel door elkaar haal.
Zou je willen aangeven waarom jij een voorkeur voor de PM14 hebt?

Omdat hij van ll0ll is  :-D

Vind ze beide mooi

bij mij gaat dan altijd de voorkeur uit welke ik het snelst in huis kan hebben  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cobraatje

LOL, ik doe een poging om mij te beheersen en een weloverwogen beslissing te nemen.

SB_Marantz

Citaat van: Cobraatje op mei 27, 2012, 23:31:29
Afgaande op de gebruikerservaringen die ik gevonden heb,

Denk eens na over deze zin.  :wink:
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cobraatje

Citaat van: SB_Marantz op mei 28, 2012, 00:12:33

Denk eens na over deze zin.  :wink:
Je moet toch wat als zelf luisteren lastig wordt  8-). Ik maak een keuze, bevalt deze niet in mijn set up dan verkoop ik die speler gewoon weer en ga voor een andere.

SB_Marantz

Een andere vraag: Wat is er mis met je huidige speler?
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cobraatje

Citaat van: SB_Marantz op mei 28, 2012, 00:28:27
Een andere vraag: Wat is er mis met je huidige speler?
Eigenlijk weinig, de Original CD A8T is een fijne speler. Wel een grappige naam trouwens, kijk maar eens bij Te Koop en dan zie je dat het een kopie van een ander merk is. 
Ik ben de laatste tijd meer muziek(cd's) gaan luisteren en de verandering en voor mij verbetering in geluid van de Denon PMA1315R naar de PM16 toe, heeft mij doen besluiten om ook de cd speler te vervangen. Verder ik ook gewoon last van het veranderritussyndroom.

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op mei 28, 2012, 00:47:52
Eigenlijk weinig, de Original CD A8T is een fijne speler. Wel een grappige naam trouwens, kijk maar eens bij Te Koop en dan zie je dat het een kopie van een ander merk is. 
Ik ben de laatste tijd meer muziek(cd's) gaan luisteren en de verandering en voor mij verbetering in geluid van de Denon PMA1315R naar de PM16 toe, heeft mij doen besluiten om ook de cd speler te vervangen. Verder ik ook gewoon last van het veranderritussyndroom.

laatste woord is mooi  :-D notworthy

SB_Marantz

Citaat van: Cobraatje op mei 28, 2012, 00:47:52
Verder ik ook gewoon last van het veranderritussyndroom.

Ken het.  :schater:
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cobraatje

Besloten om een gokje te wagen en een cd14 voor €400,- incl. verzekerde verzending via een Oostenrijkse verkoopsite gekocht. Verwacht de cd14 begin volgende week.
Wel natuurlijk extra informatie gevraagd(foto's, facebook, werk e.d.) en gegoogled op de persoon op google.at. Ziet er betrouwbaar uit, maar het blijft een risico.

AppleheadMay

Gefeliciteerd, heel mooi toestel!  :-)

Wat lees ik nou, is er ook een CD17MkIII KI?
Hoeveel versies zijn er eigenlijk wel van de 14/17 serie versterkers, cd-spelers en tuners? Ik raak er niet meer uit.
Heb me dan maar een paar catalogusjes besteld op DutchAudioClassics en dat Marantz boek. Even in verdiepen dit weekend.  :-D
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

WimPeu

Gefeliciteerd met de CD14. Mooie machine.  pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES