AV Surround Receiver NR1601 en Blu-Ray speler UD5005

Gestart door Linda, mei 19, 2012, 12:11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linda

 Mijn Blu-Ray speler geeft geen geluid meer na een bepaalde tijd, maar de schijf blijft wel gewoon doordraaien. Dit met originele exemplaren. Bij het kijken van een DVD en met het afspelen van een CD stopt het geluid na een bepaalde tijd. Wanneer ik alles uitzet en gelijk weer aanzet, doet deze het nog steeds niet. Wel je een geruime tijd en dan speelt hij weer voor ongeveer 10 minuten. Televisie kijken gaat wel goed. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

sattie


Linda

Ik heb nog steeds het probleem en kom er niet uit. Wie kan mij helpen?

sattie

Hoe is alles aangesloten ?
En de software van de UD5005 al geupdate via netwerk ?

Exxar

Heb je al eens een andere ingang op de NR1601 gebruikt? Misschien is er een probleem met de hdmi aansluiting?

Linda

Tsja, ik heb alles laten aansluiten, dus ik heb verder geen idee of dit goed is gedaan......

Marvin

Een foto van de achterkant zou misschien wel handig zijn. 
Anders eens alle stekkers die je er zo uit kan schuiven/trekken even los halen en weer goed terug stoppen.

Marvin

Één voor één uiteraard, anders kan je straks weer iemand uitnodigen om het aan te sluiten.
:-D

mustang5.0

Citaat van: marvin op juni 30, 2012, 18:26:38
Één voor één uiteraard, anders kan je straks weer iemand uitnodigen om het aan te sluiten.
:-D
Wees een heer, als het misgaat doe jij het toch gewoon voor haar  :wink:

Vinnyvinz

Citaat van: marvin op juni 30, 2012, 18:23:59
Een foto van de achterkant zou misschien wel handig zijn. 
Anders eens alle stekkers die je er zo uit kan schuiven/trekken even los halen en weer goed terug stoppen.
Je bedoelt toch wel de set???? clown1 clown1 clown1

Als ik iets mobieler was zou ik je graag helpen.....

Linda

#10
Tsa, ik ben nu twee maanden verder en het probleem met mijn blu-rayspeler is nog steeds niet opgelost. Meerdere malen heb ik de hdmi kabel eruit getrokken en ook de andere aansluiting en dan doet het geluid van de blu-rayspeler het weer. Ik dacht dat dit de oplossing was, tot vandaag. Iedere keer, wanneer het geluid stopt de kabels eruit trekken werkt ook niet meer.
Wie kan mij helpen? Weet iemand een monteur of een bedrijf die langs kan komen om te kijken of alles goed is aangesloten?

Cornelis1921

hello Linda,
Post even de regio waarin in je woonachtig bent, misschien dat iemand met voldoende expertise genegen is om aan-huis een poging te doen wagen om jouw probleem op te lossen.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *