Bose 2000 speakers

Gestart door erik1950, mei 17, 2012, 15:23:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erik1950

ik heb  een paar bose 2000 boekenplankspeakers gekocht  , wat denken jullie  van de kwaliteit , ik weet van bose je bent er voor  of je bent er tegen

still life

slechts 2000..  :-D

je hebt ze gekocht, zeg jij dus maar eens hoe het klinkt..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

erik1950

ja maar hij moet ze nog opsturen daarom dat ik benieuwd ben

Marvin

Wat heeft ervoor gezorgd dat je dit soort dingen blind aanschaft?
Er is zoveel moois te koop voor weinig, daar hoort dit niet echt tussen...
Maar laat je verder niet weerhouden hoor, vermakelijk is het wel...!



erik1950

ik heb al wel gelezen dat ze goed zijn en voor 25 euro neem echt niet veel risico  he , ik kijk daar wel raar van op dat je bose niets vind alhoewel het wel kan he ; alle bose is niet even goed

Marvin

Er zijn best wel leuke dingen uit de Bose stal gekomen hoor, maar ik zou er zelf toch met een boog omheen lopen.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ze nog nooit gehoord.

Maar Bose hangt in een kroeg waar hard het enige criterium is, of in de huiskamer waar geluid moet zijn maar geen zichtbare luidsprekers.

Als je je een beetje inleest in de achtergrond van Bose dan kan je niet veel anders concluderen dat het allemaal overprized is.
Woofertjes van €10,- in een luidspreker van €1000,-
(bv).
Filters waar je triest van wordt, spaanplaat. Ga zo maar door.

Maar als jij tevreden bent dan is dat echt geen probleem Eric.
En €25,- is natuurlijk totaal niet duur.




erik1950

ik kan altijd een paar speakers gebruiken  voor op mijn studiokamer,  zoals ik dat noem, waar al mijn audiodingen staan,
die hebben  ook  speakers nodig,  als je ze eens wil beluisteren

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 17, 2012, 16:36:26
Er zijn best wel leuke dingen uit de Bose stal gekomen hoor, maar ik zou er zelf toch met een boog omheen lopen.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ze nog nooit gehoord.

Maar Bose hangt in een kroeg waar hard het enige criterium is, of in de huiskamer waar geluid moet zijn maar geen zichtbare luidsprekers.

Als je je een beetje inleest in de achtergrond van Bose dan kan je niet veel anders concluderen dat het allemaal overprized is.
Woofertjes van €10,- in een luidspreker van €1000,-
(bv).
Filters waar je triest van wordt, spaanplaat. Ga zo maar door.

Maar als jij tevreden bent dan is dat echt geen probleem Eric.
En €25,- is natuurlijk totaal niet duur.

hoeveel is dat in kratjes ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950


Marvin

5 treetjes halve liters Shultenbrau.
Klinkt gelijk alles goed ook. :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 17, 2012, 18:26:03
5 treetjes halve liters shultenbrau.
Klinkt gelijk alles goed ook. :-D

is dat categorie Schutters bier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

New Kids pils verrekte k*t....



erik1950

Jupiler  het bier uit Jupille-sur-Meuse, kost rond de 10a12 euro per bak  van 24x25cl

thepioneer

Ik ben ook geen bose fan. Vond het altijd geweldig, vooral wat ze allemaal in de folders zette. Toen was ik 13 jaar, nu weet ik inmiddels dat het uit de bose is :)

Maar ik zou ze wel kopen voor bijvoorbeeld bij de computer o.i.d. maar niet voor in mijn hoofdset

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

erik1950

ja maar er zijn zo veel boses en de ene zal de andere niet zijn , maar wat ik hier  veel hoor van tegenstanders is dat ze  ze zelf nog nooit gehoord hebben ?