Niet kloppende advertenties van vintage apparaten

Gestart door SB_Marantz, mei 11, 2012, 12:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz

Wie heeft er dergelijke dingen recent gezien?

Ik deze en de vraag gesteld of de signaalsterkte meter defect was.
Kreeg als antwoordt dat deze perfect werkt.
Waarom slaat deze dan niet uit terwijl er er ook notabene in stereo ontvangen wordt??

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150780146585&ssPageName=ADME:X:RTQ:DE:1123
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

ik zie  geen stereo  lampje!!  alleen FM muting  en nog  iets.  maar geen stereo. 
Als  dit een ruud  is  die ik ken,  zou deze  tuner  best kapot  kunnen zijn  :angel:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

capri9000

Heb deze wellicht al meer gezien op ebay.de.Soms staat erbij alles perfect,enkel nog dit of dat,of lampje die net niet binnen was,etc......Dan vraag ik mij altijd af of er niet wat gewacht kan worden aleer deze in de verkoop gaat.Als hij nog wat moet wachten op een paar lampjes,ja zet deze dan een week later te koop ofzo dit kan toch de prijs naar omhoog brengen.En de verkooptermijn is vaak 7 of 9 dagen,dus denk wel dat er tegen dan een ander lampje kan ingezet worden.Er worden zo vaak toestellen aangeboden,perfecte staat alles prima,bla bla,of enkel dit of dat.................Tot je de doos opent en het toestel probeert,tja blijkbaar is perfecte staat,of als nieuw niet voor iederéén hetzelfde.

SB_Marantz

Citaat van: HAL9000 op mei 11, 2012, 14:13:30
ik zie  geen stereo  lampje!!  alleen FM muting  en nog  iets.  maar geen stereo. 
Als  dit een ruud  is  die ik ken,  zou deze  tuner  best kapot  kunnen zijn  :angel:


Jawel: muting / FM en stereo.

Ik ken die gast verder niet.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Je hebt gelijk.

Kijkt op de ebay foto rood vandaar dat ik dacht dat het de stereo indicator is.

Is al lang geleden dat ik de 115b gehad heb......... :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

 :-P  uiterst  rechts  of  links  altijd  bij marantz. 

Heb liever die 120  daarboven!! 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Hmmz ik de 10b als je het niet erg vindt.  byebye
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Ik ben in de buurt  geweest met model 20 solid  state.



Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!