Dockingstation met DVi overgaan op HDMi beeld

Gestart door jwx, mei 10, 2012, 19:13:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Ik heb een HP notebook Compaq nc6400 met een mobile dual core T7200 met 3gb intern en een dockingstation

Kan ik gewoon een DVi naar HDMi kabel er op aan sluiten naar de SONY STR-DA1200ES receiver voor beeld


En voor geluid digitaal vanaf de Creative LIVE naar de SONY
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Sander

Citaat van: John Wx op mei 10, 2012, 19:13:38
Ik heb een HP notebook Compaq nc6400 met een mobile dual core T7200 met 3gb intern en een dockingstation

Kan ik gewoon een DVi naar HDMi kabel er op aan sluiten naar de SONY STR-DA1200ES receiver voor beeld


En voor geluid digitaal vanaf de Creative LIVE naar de SONY

Alleen als je de audio source apart van de beeld source kan kiezen.
Op de receiver dan wel te verstaan hea ;)

Grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Sander

Citaat van: John Wx op mei 10, 2012, 22:43:45
dduuuuhhhhh ben een HT nerd


i am a virgin

Tsja, je weet het som niet hea  :|

En ik ben dol op maagdelijk vlees  :evil:

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pekelvlees

http://www.gebruikershandleiding.com/Sony-STR-DA1200ES/handleiding-5-61586.html

Bij de 1200ES is HDMI alleen beeld doorgift en voor audio moet je een optische of Coax erbij aansluiten dus volgens mij moet dit lukken.
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

JohnWx

Citaat van: pekelvlees op mei 10, 2012, 23:13:53
http://www.gebruikershandleiding.com/Sony-STR-DA1200ES/handleiding-5-61586.html

Bij de 1200ES is HDMI alleen beeld doorgift en voor audio moet je een optische of Coax erbij aansluiten dus volgens mij moet dit lukken.

thx we gaan studeren vanavond
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject