Marantz M-CR 603

Gestart door raren, april 30, 2012, 09:45:32

Vorige topic - Volgende topic

raren

hallo,

ik zit met een probleempje, wanneer ik internetradio's aan favorite wil toevoegen verschijnt telkens:
"favorite cannot be registered"

nog iemand met deze ervaring .. en zijn er oplossingen voor of een reden waarom dat erop komt?

thx voor de info!! HLP

sattie

Welke zenders zijn het die je toe wilt voegen ?

raren

studio brussel, MNM, Nostalgie, allemaal internetradio's omdat de FM hier niet zo goed doorkomt

sattie

Zijn het WMA zenders of MP3 zenders ?

raren

kan ik dat makkelijk onderscheiden? 

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Niber

Citaat van: John Wx op september 12, 2012, 00:26:39
wat is laat LO ?

De reactie van raren...Die reageerde op een vraag welke hem 4 maand geleden is gesteld.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

joep

Had zeker de tijd genomen om even na te denken.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject