Inakustik icm met MA RX8

Gestart door Tony, april 29, 2012, 21:54:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tony

Citaat van: pameijer op mei 01, 2012, 20:57:54
Op meerdere plekken al gelezen dat zilver en Monitor Audio RX niet goed samen gaan. Dat het hier iig ook gezegd is! Het eerdere advies van Canare-kabel kan ik aanbevelen, Hifisupply.nl levert ze.

Die Canare lijkt me idd ook wel wat. Is ook gunstig geprijsd.

De Chord Carnival silverscreen is ook geen zilveren/verzilverde kabel. Is gewoon koper kabel.

Welk ik ook neem, ik moet iig 2 ongelijke lengtes hebben. Moet ze dus zelf afmonteren met banaan pluggen.
Welke kan ik daarvoor het beste nemen??

cz79

#16
Dat is geen probleem met elk van de genoemde kabels, lijkt me

Tony

Citaat van: cz79 op mei 01, 2012, 22:04:52
Dat si geen probleem met elk van de genoemde kabels, lijkt me

haha nee ik bedoel welke banaanpluggen  :-D

Die van WBT die zijn goed maar erg duur. Wat is een goedkoper en toch ook goed alternatief??

cz79

OK  :-D, ik hou zelf van de holle banaanpluggen, deze blijven bij mij na een tijdje ook erg strak zitten (goed contact), maar ook daar heb je weer vele smaken in.
WBT's zijn ook wel goed, moet je even kijken of je deze op MP kan kopen (WBT 0645).

still life

Citaat van: Tony op mei 01, 2012, 21:59:59
Welk ik ook neem, ik moet iig 2 ongelijke lengtes hebben. Moet ze dus zelf afmonteren met banaan pluggen.
Welke kan ik daarvoor het beste nemen??

gewoon, 2.5/4 mm² op rol..


bvb

& bananen..

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op mei 02, 2012, 14:55:41
gewoon, 2.5/4 mm² op rol..


bvb

& bananen..



zou persoonlijk dan niet voor Konig gaan niet de kwaliteit maar de naam het is nu de Audiosonic van het heden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op mei 02, 2012, 15:32:46
pics ter illustratie..  :wink:

zegt ook niks aan de kwaliteit hoor zal uit dezelfde fabriek als weet ik veel wat rollen ? maar toch


en het plaatje is zeker mooi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.