Nieuwe Marantz PM-11 en SA-11

Gestart door Pjotr27, april 29, 2012, 14:11:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep

De prijs:

PM11s3   €  3999,00 leverbaar juli
SA11s3   €  3999,00 leverbaar juli
NA11s1   €  2999,00 leverbaar oktober.

Het sparen kan beginnen!!!!

bramdg

 :-o de droom is geen droom meer  :|

Misschien dan binnen paar jaar een mooie 2dehands SA11S3 scoren  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Sander

Citaat van: bramdg op mei 05, 2012, 19:54:29
:-o de droom is geen droom meer  :|

Misschien dan binnen paar jaar een mooie 2dehands SA11S3 scoren  :-D

Dat wordt ook mijn plan denk ik.  :roll:

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

QuattroNL

Citaat van: joep op mei 05, 2012, 19:47:40
De prijs:

PM11s3   €  3999,00 leverbaar juli
SA11s3   €  3999,00 leverbaar juli
NA11s1   €  2999,00 leverbaar oktober.

Het sparen kan beginnen!!!!
Dat krijg ik er thuis nooooooiiit doorheen  nonono
Fijn dat jij er überhaupt voor kan sparen  :-o
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

bramdg

Citaat van: Sander op mei 05, 2012, 20:03:29
Dat wordt ook mijn plan denk ik.  :roll:

A champagne One For Me pls  :-D

Ik denk dat er meer zullen zijn met hetzelfde gedacht als ons lol
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

joep

Gelukkig past er in mijn HiFi rek niets meer bij.  pompom pompom pompom

bramdg

Citaat van: joep op mei 05, 2012, 20:30:59
Gelukkig past er in mijn HiFi rek niets meer bij.  pompom pompom pompom

heb jij even geluk  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

xander32

Hopenlijk komt er t.z.t. ook een NA15s1 (in het zwart) :-).

WimPeu

Behalve de wat extra aansluitingen lijkt me weinig nieuws onder de zon. Ook de ontwerp afdeling van Marantz is al geruime tijd buiten bedrijf. Mooi spul allemaal maar met een dacje en streamer van een paar 100 € ben je met je oude s1/s2 set volgens mij ook klaar.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Pjotr27

Net terug uit Munchen en de nieuwe Marantz bewonderd.
Helaas gaan ze de levertijden in Juli niet halen...
Ik heb met een van de hoogste bazen gesproken en die was bang dat het weleens eind augustus kon worden voor de SA en Pm-11... De streamer wordt zo wie zo eind oktober / november..
Op de SA-11 komen wel 3 digitale ingangen en hij is ook voor USB 24 bit / 192 khz..
Ik ga alleen niet wachten, heb voorlopig een Project CD Box SE meegenomen...
Als alles uit is ga ik nog weleens verder kijken...

De

DoctorJacoby

Komt er geen opvolger van de NA7004?

Gapless playback en 24/192 lezen vanaf usb-medium zou al mooi zijn.

Doe daarbovenop nog een mooi uitziende en functionele ipad app en ik ben tevreden + Spotify + DAB.


AppleheadMay

Hallo allemaal.
In mijn zoektocht naar info over de NA11S1 kwam ik hier als nieuweling terecht.
Ik ben reeds lange jaren een Marantz fan en heb al heel wat van hun setjes gehad.

Ik wou even wat info kwijt betreffende de NA11S1 die ik deze week van m'n dealer kreeg.
Hij zou in twee kleuren beschikbaar worden: zilver en zwart, geen goud meer. (Misschien is dit anders in den US.)
Heeft hij speciaal zijn vertegenwoordiger voor gebeld. Ik hoop dat zijn info klopt, 't zou in elk geval handig zijn met m'n Pearls.
De info op de site hierboven gelinkt is waarschijnlijk nog niet compleet. Ik zie trouwens alleen XLR uitgangen vermeld staan maar er zullen waarschijnlijk ook wel RCAs op zitten, niet? En hopelijk ook een tuner zoals bij de NA7004 het geval is.

Ik weet niet of dit ook voor de PM11 en SA11 het geval is, daar had ik namelijk niet naar gevraagd.
In elk geval, ik sta als eerste op de bestellijst.
Ook wordt het hele A/V receivergamma onder handen genomen dit najaar dus m'n Pioneer duo wordt vervangen door een top Marantz setje. 't zal fraaier worden in m'n HiFi rekje.  ;)

Meer info en foto's van m'n dealer half juni na de voorstelling in Spanje.
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

pameijer

#42
Hey May, welkom op dit forum! Eigenlijk raar dat je hier niet eerder bent opgedoken. Volgens de info die er nu is zijn de PM11en SA11 alleen in zilver en goud te krijgen; het lijkt me stug dat dat dan voor de NA11 niet zou gelden. Wie is jouw dealer? Het klopt dat je bij hem een zwarte in bestelling hebt staan? Kan nog wel ff duren trouwens, de NA11 komt pas in oktober dus een voorbestelling vind ik nogal uhm, op tijd zeg maar.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

AppleheadMay

Ja, ik gebruik nochtans reeds een 15-tal jaar Marantz maar dit forum was mij nog niet bekend.

Mijn dealer is Staelens HiFi te Kortrijk.
Een degelijke zaak die steeds alle Marantz toestellen in huis heeft en ook Rotel, Classe, Accustic Arts, Music Hall, AudioQuest, Wireworld, B&W, Dynaudio, Loewe en Panasonic Plasmas (voorheen Pioneer) verkoopt.

Ik heb inderdaad reeds een zwarte NA11S1 bij hem voorbesteld.
Hij heeft reeds drie NA11S1 gereserveerd via zijn vertegenwoordiger omdat hij vreest dat ze anders dit jaar niet meer te krijgen zullen zijn.
Hopelijk klopt zijn info betreffende de zwarte kleur, anders zal ik het met een zilveren moeten stellen.
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

Richi

Citaat van: drees62 op mei 05, 2012, 19:24:03
Waar baseer je dat op? Had heimelijke hoop dat het niet zo was, nu moet ik ws nog een keer upgraden  :wink: :-D
Op de foto op AVland zie je een P-Direct In ingang waarmee je het voorversterker gedeelte van de PM-11S3 kan uitschakelen. P-Direct staat voor Power Amplifier Direct.
Stereo: Mac Mini • Cyrus dAD7 • Naim Uniti Atom • Hypex nCore 400 • Dynaudio Contour S 3.4 LE • AKG K702 • Roon • Tidal • ArtSpeak • Surround: in de auto