Nieuwe Marantz PM-11 en SA-11

Gestart door Pjotr27, april 29, 2012, 14:11:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: AppleheadMay op juni 18, 2012, 14:25:35
Goed om weten, bedankt. Weer een adresje bij om te raadplegen. Gezien ik nogal wat spullen wil kopen dit jaar is kijken voor de beste prijs zeker aangewezen want sommige dealers geven amper korting.
H&C Hifi is voor mij dè one-stop-shop als ik nieuwe Marantzgear wil kopen. Scherpe prijs, aardige vent en goede service.  Erg prettig dat er dealers zijn die sch**t hebben aan de "prijsafspraken die je geen prijsafspraken mag noemen" die D+M de winkeliers oplegt.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op juni 18, 2012, 14:39:53
H&C Hifi is voor mij dè one-stop-shop als ik nieuwe Marantzgear wil kopen. Scherpe prijs, aardige vent en goede service.  Erg prettig dat er dealers zijn die sch**t hebben aan de "prijsafspraken die je geen prijsafspraken mag noemen" die D+M de winkeliers oplegt.


zal D+M hun reet roesten als er maar omzet word gedraaid anders leveren ze gewoon moeilijk of hij heeft gezegd dan verkoop ik het voor de inkoop plus btw  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martin

Bij H&C Hifi heb ik mijn TT-15S1 gekocht, nieuw voor 2/3 van de prijs dus dat was een erg goede deal.

En ook mijn 2 Parasounds versterkers, die ik ook voor een erg mooie prijs heb gekocht, maar deze zijn alweer verkocht ;)

Tegen die tijd dat ze uitkomen ga ik hem wel een keer mailen, is nu een beetje te vroeg.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

JohnWx

Citaat van: Martin op juni 19, 2012, 10:56:39
Bij H&C Hifi heb ik mijn TT-15S1 gekocht, nieuw voor 2/3 van de prijs dus dat was een erg goede deal.

En ook mijn 2 Parasounds versterkers, die ik ook voor een erg mooie prijs heb gekocht, maar deze zijn alweer verkocht ;)

Tegen die tijd dat ze uitkomen ga ik hem wel een keer mailen, is nu een beetje te vroeg.

tis ook gewoon waar neem je genoegen mee welke marge ? heb je liever 100% 1 x per week of 2 x per week 75% 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Martin op juni 19, 2012, 10:56:39
Bij H&C Hifi heb ik mijn TT-15S1 gekocht, nieuw voor 2/3 van de prijs dus dat was een erg goede deal.

En ook mijn 2 Parasounds versterkers, die ik ook voor een erg mooie prijs heb gekocht, maar deze zijn alweer verkocht ;)

Tegen die tijd dat ze uitkomen ga ik hem wel een keer mailen, is nu een beetje te vroeg.

maar je hebt die mooie Parasound toch niet verkocht voor een Marantz setje  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martin

Citaat van: John Wx op juni 19, 2012, 10:59:28
maar je hebt die mooie Parasound toch niet verkocht voor een Marantz setje  :-D

Ha, nee hoor.

Marantz is voor stereo en voor mijn HT heb ik nu Anthem Statement en Primare.
Die heb ik wel ergens anders gekocht maar ook met korting hoor, tegenwoordig is korting een normale zaak geworden.

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

JohnWx

Citaat van: Martin op juni 19, 2012, 12:26:26
Ha, nee hoor.

Marantz is voor stereo en voor mijn HT heb ik nu Anthem Statement en Primare.
Die heb ik wel ergens anders gekocht maar ook met korting hoor, tegenwoordig is korting een normale zaak geworden.

Groet Martin.

is de korting normaal of komt dat eerder door te grote marges, kip en ei  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AppleheadMay

God schiep het ei en daaruit kwam de kip ... zo da's dan voor eens en altijd geregeld.   clown1

De lokale dealer waar ik altijd ging gaf maar 5% korting op Marntz en 10% op B&W. Bij verkoop demomodellen kwam daar 5% bij ... niet al te vetjes dus. Tijd om uit te kijken naar een andere en volgens mij is het beter in NL dan BE daarvoor.
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

JohnWx

Citaat van: AppleheadMay op juni 19, 2012, 14:58:43
God schiep het ei en daaruit kwam de kip ... zo da's dan voor eens en altijd geregeld.   clown1

De lokale dealer waar ik altijd ging gaf maar 5% korting op Marntz en 10% op B&W. Bij verkoop demomodellen kwam daar 5% bij ... niet al te vetjes dus. Tijd om uit te kijken naar een andere en volgens mij is het beter in NL dan BE daarvoor.


Maar 5% hij hoeft toch geen korting te geven doe je dat ook bij de bakker en slager waar je meer omzet haalt dan audio

korting  puke
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AppleheadMay

Nee, tuurlijk hoeft hij geen korting te geven dan ga ik gewoon ergens anders.
En de vergelijking met een broodje gaat al helemaal niet op, een broodje kost geen 4000€.
Trouwens alle hifi dealers geven korting, de een al wat meer dan de andere.
Voor de EAR HP4 die ik enkele wegen geleden bestelde was na even rondbellen en mailen het verschil 650€ op een bedrag van 4500€. Ik heb ervoor gekozen om 650€ uit te sparen door bij Stassen in Nederland te kopen maar iedereen is vrij om 650€ meer te betalen natuurlijk.
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

JohnWx

Citaat van: AppleheadMay op juni 19, 2012, 17:28:24
Nee, tuurlijk hoeft hij geen korting te geven dan ga ik gewoon ergens anders.
En de vergelijking met een broodje gaat al helemaal niet op, een broodje kost geen 4000€.
Trouwens alle hifi dealers geven korting, de een al wat meer dan de andere.
Voor de EAR HP4 die ik enkele wegen geleden bestelde was na even rondbellen en mailen het verschil 650€ op een bedrag van 4500€. Ik heb ervoor gekozen om 650€ uit te sparen door bij Stassen in Nederland te kopen maar iedereen is vrij om 650€ meer te betalen natuurlijk.

reken jij effe uit wat jij aan boodschappen op jaarbasis uit geef daar koop je ook een mooi audio ding voor

dus gaat het wel op vind ik maar dan vragen we het niet 5% korting

jij zorgt wel dat de economie in Belgie door draait
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AppleheadMay

Als ik het goed begrijp vraag jij dus korting bij de slager en bakker en zeg je tegen de audiodealer (en ook autodealer bijvoorbeeld) dat hij zijn korting mag houden en je liever de volle pot betaalt?

Of heb je misschien zelf een hifizaak?
PM-11 S3 - NA-11 S1 - TT-15 S1 - ST6003 - HD-DAC1 - Sansui 9090 - Pioneer SX-1250 - Aiwa AX-7600 - DENON DP-47F - Eddie Current Black Widow - Eddie Current Zana Deux S - B&W PM1 - Infinity Kappa 7a - Pioneer SE-Master 1 - Lawton LA-900 - Sennheiser HD650

xander32

#162
Citaat van: pameijer op juni 18, 2012, 14:39:53
H&C Hifi is voor mij dè one-stop-shop als ik nieuwe Marantzgear wil kopen. Scherpe prijs, aardige vent en goede service.  Erg prettig dat er dealers zijn die sch**t hebben aan de "prijsafspraken die je geen prijsafspraken mag noemen" die D+M de winkeliers oplegt.
Goed bedrijf, mooie aanbiedingen, goede service; tip!

Voor diegene die nog een 15-er of 11-er combi wil voor een wel heel aantrekkelijke prijs - NU ff kijken bij de buren (Ht-forum), `t betreffen demo-modellen. Die 11-er set wordt zo wel heel aantrekkelijk!

JohnWx

Citaat van: AppleheadMay op juni 19, 2012, 17:41:16
Als ik het goed begrijp vraag jij dus korting bij de slager en bakker en zeg je tegen de audiodealer (en ook autodealer bijvoorbeeld) dat hij zijn korting mag houden en je liever de volle pot betaalt?

Of heb je misschien zelf een hifizaak?

Nee doe ik niet, iets heeft een prijs en als ik het ervoor wil betalen koop ik het


Maar jij zou het niet vreemd vinden als audiozaken in Belgie steeds minder worden in aantal als men maar over de grens gaat kopen in NL

 

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op juni 19, 2012, 18:33:42
Nee doe ik niet, iets heeft een prijs en als ik het ervoor wil betalen koop ik het


Maar jij zou het niet vreemd vinden als audiozaken in Belgie steeds minder worden in aantal als men maar over de grens gaat kopen in NL
Consumenten woonachtig in de grensstreek tanken toch ook in Belgie of Duitsland als de brandstof daar goedkoper is ?
Kan nog meer voorbeelden noemen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site