dit is wel heel erg vintage.......

Gestart door RP, april 29, 2012, 13:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RP

In dit geval had ik ze van oud chinees porselein laten maken........


te koop/ruil hi-end interlink Prijs: 
Verzenden:     
Bekeken: 4 keer sinds 29-04-12, 12:56 

Grotere foto
KenmerkenConditie: Nieuw Type: Interlink-kabel Lengte: Minder dan 2 meter Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijvingte koop zeer goede interlinks deze heb ik laten maken is gemaakt van zeer oud chinees koper
deze kabels zijn zeer hoogwaardig en mijn prijs is 180 euro per setje duidelijk hoorbaar
zeer warme en open geluidsbeeld een interlink waar je geen spijt van krijg setjes zijn nog niet eens ingespeelt

heb hier twee setjes van ter beschikking google maar naar deze interlink


eventueel wil ik beide setjes ruilen tegen een set Mit 750 Bi-Wire speakercabel 2x240m
zie ook mijn andere advatentie,s 
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Jammer want ik was nou juist op zoek naar zeer oud koreaans koper... :-D

PvL

Ik koop alleen maar kabels die zijn gemaakt van oud goud... ;)
Worden ook steeds maar duurder...
Marantz AV7005, MM7055, PM11S1, SA15S1, UD 7006, XTZ CD100, Paradigm Studio 100 V5, CC-690, Monitor 3, Monitor Audio RA90HD, Magneplanar SMGa, JL Audio F-113 Fathom, Samsung QE55Q7F, Sonos, Synology DS1812+, Dune HD Base 3D.

211

Citaat van: RP op april 29, 2012, 13:46:31
In dit geval had ik ze van oud chinees porselein laten maken........

Niet eens zo gek, bij <77 graden kelvin gaat porcelein zich als een supergeleider... :wink:
Zolang je maar geniet....