SR6006 problemen

Gestart door misterfun, april 28, 2012, 17:32:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misterfun

mijn gloednieuwe SR6006 valt steeds na 5 minuten uit. Ik moet dan op de standby knop drukken en dan op aan. dan doet ie het weer voor 5 minuten.
De sleeptimer staat uit.

Daarnaast werkt ook de netwerk functie niet ik kan dus geen internet radio luisteren of gebruik maken van de DNLA functie.


Wat gaat er mis ?? dank u voor uw hulp.

JohnWx

Gelijk terug naar de winkel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

misterfun

Is er niet een instelling of iets dergelijks ?

JohnWx

Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:11:31
Is er niet een instelling of iets dergelijks ?

Als je nergens aan heb gezeten niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

misterfun

Zou niet weten wat. baal er wel goed van dat ie dan terug moet. Is er een telefoonnummer wat ik kan bellen ?
Een help desk ?

lo

Terug naar de winkel of wil je dat niet?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

misterfun

Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.

JohnWx

Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:55:18
Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.

Je kan ook naar Elst als je daar in de buurt woont ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

sattie

Je dealer is je aanspreek punt voor dit soort zaken.

ReVision

Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:55:18
Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.

Als hij gloednieuw is en het defect al vanaf aankoop aanwezig is dan is het een DOA (Dead on Arrival)
De winkel waar je hem hebt gekocht moet hem dan gewoon direct omruilen zolang het binnen 2 weken is.
Marantz PM6010 Ose KI, Marantz CD6000, Marantz ST6000, Marantz DV6200, CEC BD-7000

arjan1312

Ai, ik heb er twee weken geleden ook een gekocht. Staat nog in de dichte doos, maar komt dus niet meer in aanmerking voor DOA als blijkt dat er problemen zijn?

Uiteraard ga ik er van uit geen problemen te krijgen, alhoewel de aankoop van de SR6006 is gelegen in het feit dat mijn SR7001  erg vaak in de protectstand  violent1   terecht komt. Omdat ik deze ruim vier jaar heb, denk ik dat eventuele reparatie niet meer lonend is.
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

JohnWx

Citaat van: ReVision op april 28, 2012, 20:46:20
Als hij gloednieuw is en het defect al vanaf aankoop aanwezig is dan is het een DOA (Dead on Arrival)
De winkel waar je hem hebt gekocht moet hem dan gewoon direct omruilen zolang het binnen 2 weken is.

Waar staat dat 2 weken ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

arjan1312

@ John Wx

Laatste drie woorden van citaat.
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

JohnWx

Citaat van: arjan1312 op april 28, 2012, 22:22:38
@ John Wx

Laatste drie woorden van citaat.

wie zegt dat het zo is binnen 2 weken omruilen ? en waar staat dat op de faktuur
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

misterfun

Ik heb hem vandaag weggebracht. Nu maar hopen dat ie snel gerepareerd is.
En damn heb vandaag een mailtje gekregen van marantz :

Zou je even kunnen nagaan of dat wanneer je alle apparatuur van de SR6006 hebt gekoppelt en de receiver alleen aanzet of deze dan ook uitgaat? Mocht dit niet zo zijn aub even alle bron apparatuur los aansluiten. Op deze manier kunnen we zien welke combinatie dit veroorzaakt.

Dit heb ik dus niet meer kunnen proberen. Ik ga er van uit dat zelfs als het aan andere randapparatuur ligt van mij dat ik geen kosten aan mijn broek krijg. Want ik mag verwachten dat ik elk apparaat eraan kan koppelen (welke goedwerkt natuurlijk) De rest werkt ook goed nu. Het is allemaal rechtstreeks aangesloten aan de tv.

Nou ja en naast het feit dat ie uitvalt werkt ook de internet verbinding niet.

Ik hou jullie op de hoogte.