Error melding bij aansluiten B&W M1 op een SR6003

Gestart door gkaandorp, april 21, 2012, 20:31:03

Vorige topic - Volgende topic

gkaandorp

Hallo Allemaal,

Mijn Marantz set bestaande uit een SR 6003 UD 7006 en 6100 platenspeler als front speakers B&W CM8 wou ik graag uitbreiden met de B&W M1 met subw center en rear speakers. Helaas krijg ik bij het aansluiten en inmeten van de speakers een error melding tijdens de auto setup (MultEQ) front L en R, subw en center worden wel herkend alleen de L en R rear speakers niet. Bij het meten spelen beide rear speakers wel het test geluid af.  De UD 7006 is met HDMI aangesloten op de SR 6003 en ook als dusdanig ingesteld, polariteit is van alle speakers goed. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr Giel

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

gkaandorp

Citaat van: Stadium III op april 21, 2012, 21:31:50
op welke aansluitingen heb je ze gezet ?

Sub op de SW lijningangaansluiting rear L&R op de speaker op de achtersurround speaker aansluitingen

Marvin

Zitten in het verkeerde gaatje...

Het zijn surrounds, geen back-surround.

Stadium III

Citaat van: gkaandorp op april 21, 2012, 21:57:05
Sub op de SW lijningangaansluiting rear L&R op de speaker op de achtersurround speaker aansluitingen
Subwoofer op de subwoofer PRE OUT zetten

5.2.4

gkaandorp

Citaat van: Stadium III op april 22, 2012, 08:46:01
Subwoofer op de subwoofer PRE OUT zetten

Subwoofer staat uiteraard op de PRE OUT uitgang alleen word dit in de handleiding de lijningangsaansluiting genoemd ( sorry voor de verwarring )

Stadium III

5.2.4

gkaandorp

Stadium III

Als je de luidsprekers op je juiste  uitgangen hebt aangesloten en dan bij de speaker setup op YES hebt gezet moet het werken

5.2.4

gkaandorp

Citaat van: Stadium III op april 22, 2012, 17:48:17
Als je de luidsprekers op je juiste  uitgangen hebt aangesloten en dan bij de speaker setup op YES hebt gezet moet het werken

Ga alles nog eens nalopen en dan nog eens proberen. Is het een idee om de SR 6003 terug te zetten naar de fabrieks instelling de setup van de speakers staat dan op auto en dan nog eens te proberen de speakers in te meten?

Bedankt voor de hulp zover!!