jamo

Gestart door erik1950, april 13, 2012, 06:31:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

erik1950

ik zag deze spaekers staan, maar er staat geen type bij, het zijn JAMO speakers, maar weet ook iemand welk type het is ? aan de foto te zien


Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

Nee maar zou er persoonlijk omheen lopen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Lijkt me logisch, anders stoot je je voet.

erik1950

maar ja het zijn toch jamo's

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 13, 2012, 10:16:25
maar ja het zijn toch jamo's

Die maken ook troep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

ja maar ik herken geen troep daarom hier mijn vraag, vind ik dom  van de eigennaar dat ie geen type op geeft , of wel slim

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 13, 2012, 16:20:00
ja maar ik herken geen troep daarom hier mijn vraag, vind ik dom  van de eigennaar dat ie geen type op geeft , of wel slim

ik herken het wel als troep


Jamo heeft maar voor mij een paar mooie lijnen gehad en dit soort disco speakers horen daar niet bij

Jamo Oriel
Jamo D-870
Jamo 770
Jamo Concert 8

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Citaat van: erik1950 op april 13, 2012, 06:31:55
ik zag deze spaekers staan, maar er staat geen type bij, het zijn JAMO speakers, maar weet ook iemand welk type het is ? aan de foto te zien


Uploaded with ImageShack.us


Herken deze ook niet direct.
Je had de power en de CBR serie wat er ook ongeveer zo uit zag.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Jamo CB25
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject