kabel tv op marantz st-7005

Gestart door Frank Verweij, maart 11, 2012, 23:04:35

Vorige topic - Volgende topic

Frank Verweij

Goedenavond iedereen, ik heb laatst de marantz sr-7005 gekocht en vraag me af of ik de antennekabel rechtstreeks op deze versterker kan aansluiten i.p.v. in de tv. Zo ja welk aansluitpunt moet ik dan hebben achterop de marantz en zijn hier voor/nadelen aan verbonden? Iemand ervaring hiermee? Groetjes Frank

JohnWx

Citaat van: Frank Verweij op maart 11, 2012, 23:04:35
Goedenavond iedereen, ik heb laatst de marantz sr-7005 gekocht en vraag me af of ik de antennekabel rechtstreeks op deze versterker kan aansluiten i.p.v. in de tv. Zo ja welk aansluitpunt moet ik dan hebben achterop de marantz en zijn hier voor/nadelen aan verbonden? Iemand ervaring hiermee? Groetjes Frank

kan niet zit geen tv tuner in
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pameijer

Maar wel een radiotuner! Dus gewoon de kabel inpluggen van je kabelboer (er is maar 1 aansluiting die daarop past), en geniet van ouderwetse Radio Ga Ga!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op maart 12, 2012, 06:55:07
Maar wel een radiotuner! Dus gewoon de kabel inpluggen van je kabelboer (er is maar 1 aansluiting die daarop past), en geniet van ouderwetse Radio Ga Ga!

er staat kabel tv op 7005  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject