Nieuwe bestelling

Gestart door EDCO, maart 07, 2012, 22:26:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

EDCO

Ik heb vandaag volgende zaken van Marantz besteld
Tuner  ST 6003
CD speler CD 5004
Versterker PM 6004
Kan er mij iemand vertellen of dit een degelijke samenstelling is.
Deze componenten zullen klinken door B&W luidsprekers.
Ik heb momenteel  een oud en klein hi-fi torentje van Tecnics.
Alvast dank voor een antwoord.

Marvin

Daar ga je geen spijt van krijgen!

Welkom.
Wel even inenten, het 'audioupgrade-virus' heerst hier.  :-D

Cornelis1921

Citaat van: marvin op maart 07, 2012, 22:55:37
Daar ga je geen spijt van krijgen!

Welkom.
Wel even inenten, het 'audioupgrade-virus' heerst hier.  :-D
:-D  notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Voortaan eerst je vragen/overwegingen hier plaatsen voordat je tot aankoop over gaat! Nu is het een beetje mosterd na de maaltijd. Je hebt neem ik aan niet zomaar alles besteld, en voor het geld is het gewoon een mooie combinatie  :yes: . Gewoon lekker gaan genieten en langzaamaan ga je toch wel je set upgraden....

Welke B&W speakers heb je?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op maart 09, 2012, 09:39:12
Voortaan eerst je vragen/overwegingen hier plaatsen voordat je tot aankoop over gaat! Nu is het een beetje mosterd na de maaltijd. Je hebt neem ik aan niet zomaar alles besteld, en voor het geld is het gewoon een mooie combinatie  :yes: . Gewoon lekker gaan genieten en langzaamaan ga je toch wel je set upgraden....

Welke B&W speakers heb je?

nee een slimme zet als je het forum hier kent, anders word de cd en tuner en boxen niet gekocht en staat er een duurdere versterker zonder boxen  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

cz79

Bijv een Accuphase en dan als je later helemaal geindoctrineerd bent hier op het forum ga je er nog een paar Dynaudio's bij kopen :-D clown1

lo

Het laat je niet meer los hè, sinds je bij mij bent geweest. Ik denk dat je ook nog een keer overga.......  oeps:-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Wel erg ver off-topic nu heren :-)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

pietjepc

Mooi setje, hoor! Heb zelf de cd en pm 6003. Had hiervoor ook een hifi-torentje. Als je straks het verschil
hoort... notworthy  En ja, dat audioupgrade-virus... niet best :no: :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

jrm

Hi EDCO,

welkom, om te starten is het zeker geen verkeerde keus.
Jouw oren zijn echter je eigen scherprechter...persoonlijk heb ik B&W en Marantz niet lekker gevonden qua klank, maar dat zegt meer over mijn oren dan die van anderen.

Wil je toch - na het virus hier te hebben opgelopen - upgraden dan zal het eerder te horen zijn via de speakers.

Maar:

TTIWWP

cz79

Dat virus komt doorgaans binnen een week hier aanwezig geweest te zijn en dat is inclusief incubatietijd :yes:

Marvin

Die komt niet meer terug jongens.