Nieuw van Marantz maar of het ooit tot hier komt?

Gestart door joep, juli 04, 2007, 11:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Al een tijdje op de markt in Japan, maar of het hier op de markt komt is maar de vraag.



of


mars

hai

zo die platen speler ziet gelikt uit zeg

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

daf46

Volgens mij is get gewoon een SL1200 met andere 'body' de arm is iig heel erg gelijkend:

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Maurice

Citaat van: daf46 op juli 04, 2007, 15:15:56
Volgens mij is get gewoon een SL1200 met andere 'body' de arm is iig heel erg gelijkend:
Is denk ik toch echt een heel andere speler hoor ;) . Dat die arm toevallig lijkt zegt ook nog niet zoveel.
Meestal moet je bij een platenspeler nog los bepalen welke arm je erbij wilt en welk element. Zeker in de duurdere klasses.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

hai

bij die technics platenspeler komt alleen de bocht in de arm overeen , en ook niet helemaal :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mischa

Citaat van: mars op juli 05, 2007, 08:19:31
hai

bij die technics platenspeler komt alleen de bocht in de arm overeen , en ook niet helemaal :wink:

grtz mars

Juist, net als bij de Technics zit er ook een bocht in de arm van de Marantz. Net als bij 2483 of meer andere platenspelers. Als je kijkt naar de voet, de ophanging van de arm en naar de kromming, zie je dat dit een totaal verschillende arm is tov die Technics.

Wel evengoed een heel mooi ding trouwens.

Maar even wat anders: Wat let je om zo'n ding daar te bestellen en dan naar hier te laten komen? Dit geldt natuurlijk voor zowel cd-spelert als vor de plaatjesdraaier.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Hanske

CiteerMaar even wat anders: Wat let je om zo'n ding daar te bestellen en dan naar hier te laten komen? Dit geldt natuurlijk voor zowel cd-spelert als vor de plaatjesdraaier.

Misschien de belasting die de doane er aan toevoegt als je hem met de post laat komen, dat kan ooit niet flauw zijn want als ze geen nieuwprijs hebben van NL dan gaan ze schatten.
Ben je dus overgeleverd aan hun kennis over dit soort dingen :wink:

mischa

Citaat van: Hanske op juli 10, 2007, 18:01:53
Misschien de belasting die de doane er aan toevoegt als je hem met de post laat komen, dat kan ooit niet flauw zijn want als ze geen nieuwprijs hebben van NL dan gaan ze schatten.
Ben je dus overgeleverd aan hun kennis over dit soort dingen :wink:

En dus ben je automatisch het bokkie.  :x Minder dit. Hebben we het dan over de invoerende douane of over de uitvoerende douane?

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Hanske

de invoerende doane heft die belasting. De uitvoerende heeft geen belang want je hebt daar al belasting (RTW) betaald bij het kopen.
Als je zelf daar aanwezig bent kun je hem terugvragen op het vliegveld meestal.
En dan zelf meebrengen met het risiko dat je alsnog "gepakt" word hier in NL als je de spullen zelf niet aangeeft en dan gaat je winst dus in rook op of in geval van een leuk stukje "speelgoed" een heel duur ding word.

Ik zit zelf regelmatig in het buitenland en dan bedoel ik de hele wereld en ik breng wel eens wat leuks mee terug, (laatst nog 2 ipodjes uit hong kong meegepikt voor 70 euri per stuk minder) maar altijd met het risiko dat je hier dus alsnog bijbetaald.
Maar als het je echt om het apparaat gaat en je hebt er het geld voor over......waarom niet :-D


mischa

Of je hebt kennissen bij de douane en je kunt iets ritselen? Moet je natuurlijk wel weten hoe zoiets binnenkomt. Helaas heb ik geen bekenden op de luchthaven.
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Maurice

Citaat van: mischa op juli 10, 2007, 20:31:19
Of je hebt kennissen bij de douane en je kunt iets ritselen? Moet je natuurlijk wel weten hoe zoiets binnenkomt. Helaas heb ik geen bekenden op de luchthaven.
Of een bekende in Japan die dit voor jou koopt en dan onherkenbaar opstuurt?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op juli 10, 2007, 23:07:24
Of een bekende in Japan die dit voor jou koopt en dan onherkenbaar opstuurt?


jaaaaaaaa vermomt als een bakkie sushi of zoiets :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun