marantz sr7005 display kapot?

Gestart door remco28, februari 28, 2012, 19:52:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

remco28

Goedeavond iedereen,ik wilde mijn nieuwe sr 7005 aanzetten en tot mijn verbazing heb ik geen display meer.
Zowel boven als onder niet,hij doet voor de rest wel alles,ik dacht eerst dat ik een verkeerd knopje heb ingedrukt maar "display" in de menu staat ook op on.
Ik heb alles al geprobeerd,zoals aan en uit,stekker eruit e.d. maar geen display meer.

Dit ben ik niet gewend van marantz,mijn reciever is pas een week oud.
Baal er behoorlijk van,moet die natuurlijk weggebracht worden ben je een maand verder tegenwoordig als je hem terugkrijgt. :x :x :x :x :x

Moet toch niet nog een keer
voorkomen,dan wijk ik uit naar een ander merk hoe mooi marantz ook is.

Marvin

Kieper er een emmer water over en ga eens kijken naar Onkyo ofzo.....
:-D





Stadium III

Display op ON en verder zou je dan wel een blauwe ring moeten hebben iig
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

Misschien eens resetten?
Als hij het echt niet doet zit er weinig anders op dan onder garantie op te laten sturen.

remco28


remco28

Dit is trouwens toch geen bekend probleem ofzo van de sr7005?weten jullie welk onderdeeltje voor de display zorgt?en zou dat snel gemaakt kunnnen zijn?

Sorry jongens,baal even stevig.

Exxar

Als de receiver maar een week oud is zou je dealer het een doa kunnen noemen en je gewoon een nieuw toestel meegeven.

remco28

Misschien een stomme vraag,maar wat is een doa?

Exxar


remco28

Weer wat geleerd op deze avond,ik ga morgenochtend meteen bellen van hoe en wat,dan breng ik hem meteen na mijn werk.

Faxe

Weet je zeker dat het niet aan de settings ligt die je gebruikt? Als je op de afstandsbediening 2 keer op AMP drukt gevolgd door "auto" veranderd er dan ook niks? Als ik bij mijn SR 7005 Pure direct selecteer zijn beide displays ook uit en heb ik alleen de blauwe ring. Op bladzijde 43 van de gebruiksaanwijzing kun je hier meer over vinden.

still life

Citaat van: Faxe op februari 28, 2012, 23:42:58Als ik bij mijn SR 7005 Pure direct selecteer zijn beide displays ook uit en heb ik alleen de blauwe ring. Op bladzijde 43 van de gebruiksaanwijzing kun je hier meer over vinden.

stupid

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM


SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM