nr 1602

Gestart door ruud kalkman, februari 26, 2012, 21:43:41

Vorige topic - Volgende topic

ruud kalkman

Hallo ik heb vorige week een mooie NR1602 HT receiver gekocht en ben er wijs mee, maar nu heb ik toch een probleem heb alle rand apparatuur dvd recorder Philips en een mediaplayer van ac ryan is via HDMI kabels aangesloten via de de 1602 en dan met een goeie HDMI kabel via de arc aansluiting naar mijn Panasonic plasma tv.
Het tv beeld is goed maar de mediaplayer geeft geen beeld en de dvd recorder geeft smal beeld en schakelt ook niet automatisch over?
Heb van alles geprobeerd en nu de 2 apparaten maar weer op de oude manier op de tv aangesloten.
Het geluid loopt dan wel via de tv instelling op de 1602.
Ook de pdf files op de cd geven geen oplossing hoe nu verder te gaan?
Hopelijk heeft iemand een oplossing?

sattie

Uw dealer raadplegen, uw dealer heeft u een product verkocht dus deze is ook aansprakelijk voor de product ondersteuning want immers hij heeft er geld aan verdient.

JohnWx

Citaat van: sattie op februari 27, 2012, 20:06:40
Uw dealer raadplegen, uw dealer heeft u een product verkocht dus deze is ook aansprakelijk voor de product ondersteuning want immers hij heeft er geld aan verdient.

Niet helemaal waar, hij moet een deugdelijk produkt verkopen en geen ondersteuning daarom zit er een handleiding bij of hij moet het komen installeren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Exxar

Kijk eens of de hdmi uitgang van die mediaspeler en dvd recorder wel juist zijn ingesteld.

lemon

Ik denk dat EXXAR het juiste antwoord geeft. ik had soortgelijke problemen maar het bleek dat ik de juiste ingang niet goed gekozen had.