sr7005 en tv philips 42pfl9732d/10

Gestart door adveldhuizen, februari 18, 2012, 13:21:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adveldhuizen

wie o wie kan mij toch eens goed helpen?
ik heb alles aangesloten en lopen behalve de oudere tv met hdmi. sluit ik een andere tv of pc monitor aan dan heb ik beeld. maar de philips 42pfl9732d/10 laat me telkens in de steek. de pc monitor is ook van philips.
ik ben toch zeker niet genoodzaakt om een nieuwe tv te kopen?

bij voorbaat dank voor reacties.

Marvin

Probeer de resolutie eens aan te passen, 720p ofzo.

adveldhuizen


Marvin


Vlearmoes

vertel eens precies wat de tv wel/niet doet ??

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marvin

Ja dat zou makkelijk zijn, dacht ik wacht nog even af.
Wordt vanzelf zo irritant dat die tv het niet doet dat de vraag uiteindelijk wel duidelijker gesteld wordt.  :schater:

adveldhuizen

hoi, bedankt voor jullie reacties. de tv doet niets op het moment dat ik overschakel op hdmi waar de sr7005 op aangesloten is. op de andere hdmi zit de hd humax en is er gewoon beeld

Stadium III

HD ontvanger rechtstreeks op tv werkt wel ?

Zo ja dan moeten er instellingen verkeerd staan in de reciever
Welke HDMI poort heeft de tv ?1.1 of 1.3 enz
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4


Stadium III

Ok nou de rest is ook 1.3 dus dat zou goed moeten zijn
Staat deep coulor aan ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

#10
staat de tv op de juiste AV ingang?

in de SR de juiste hdmi uitvoer gekozen ??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

adveldhuizen


adveldhuizen

Vlearmoes, als ik de hdmi kabel uit de sr hdmi out haal en die andere van een andere tv erin doe, dan heb ik beeld. ook kabels gewisseld. dus je zou zeggen dat het signaal uit de sr goed gaat. die moderne kleine pc monitor geeft meteen beeld. ook een sony tv geeft meteen  beeld.. alleen de philips wil niet, en dat is onze huiskamer tv... :|

Vlearmoes

#13
misschien is de hdmi kabel defect ??
even omwisselen met degene die het wel doet

gebruik anders een ander hdmi ingang op je tv   je hebt er 3
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

adveldhuizen

al dit soort dingen reeds uitgevoerd.. :no: