cd speler

Gestart door erik1950, februari 18, 2012, 10:02:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

Zijn er hier mensen die de yamaha CDX397 MK2 cd speler kennen  en hoe is de kwaliteit ervan

JohnWx

Citaat van: erik1950 op februari 18, 2012, 10:02:56
Zijn er hier mensen die de yamaha CDX397 MK2 cd speler kennen  en hoe is de kwaliteit ervan

is een speler die doet wat hij moet doen voor 139 euro nieuw cd's afspelen

veel plastiek zit eraan en is een lege kast eigenlijk met een voedingkje loopwerk en een printplaatje

persoonlijk zeg ik lekker laten staan maar wie ben ik

je opent steeds nieuwe topic misschien is het makkelijker 1 topic te maken of in ieder geval een betere titel bv: yamaha CDX397 MK2 is dat wat ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Waar ben je naar op zoek en wat is je budget, of loop je tegen dezze speler aan voor een mooie prijs?

erik1950

ja ben blij aan de weet gekomen te zijn dat ik dat liever  niet koop want zoek nog een cd speler , dus kan dat toch niet allemaal in de zelfde topics zetten  of wel

JohnWx

Citaat van: erik1950 op februari 18, 2012, 11:58:42
ja ben blij aan de weet gekomen te zijn dat ik dat liever  niet koop want zoek nog een cd speler , dus kan dat toch niet allemaal in de zelfde topics zetten  of wel

ik vind het topic ERIK zoekt een cd speler wie kan mij helpen en adviseren, beter maar als jij dat niet wil ook goed we proberen je te helpen


wat is het budget ? Erik


je kan soms voor 25 euro pareltjes zoeken zoals een sacd speler dvd speler en cdspeler in 1 van Onkyo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Een hoop is afhankelijk van het beschikbare budget, Maar als je good zoekt kun je best wel heel mooie dingen vinden voor weinig

erik1950

#6
ik liep tegen die cd speler aan voor 50 euro
maar speel ook met de gedachte  om even te wachten en dan  een nieuwe marantz dv 5004 te kopen staat nu +/- 250 euro zou dat een beter idee zijn , ik vraag maar wat hoor daarvoor  is het forum toch he jullie weten meer dan ik, sorry voor de vele topics, maar dacht  dat ieder ander onderwerp in een verschillend topic moest, ben ook nieuw sederd enkele weken

Marvin

Ben het wel een beetje met John eens, 10 berichten en 10 topics is wat scheef...  :-D

Nu even opletten want er vaart een schip op de muur...!!



JohnWx

Citaat van: marvin op februari 18, 2012, 12:22:11
Ben het wel een beetje met John eens, 10 berichten en 10 topics is wat scheef...  :-D

Nu even opletten want er vaart een schip op de muur...!!

haahahaha je maakt me dag weer goed
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: erik1950 op februari 18, 2012, 12:21:10
ik liep tegen die cd speler aan voor 50 euro

ik zeg net je hebt voor minder een betere en modernere speler voor 25 euro als je dat bied heb je hem

http://link.marktplaats.nl/528845419



http://www.youtube.com/watch?v=84TCMFFZcAo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

ik heb dat gedaan nu afwachten

Marvin

#11
Waar was Erik toen ik mijn Denon nog wilde verkopen??  :-D

(Erik is met de K van ... en niet met de C van citaat).  :wink:



JohnWx

Citaat van: marvin op februari 18, 2012, 12:42:10
Waar was Eric toen ik mijn Denon nog wilde verkopen??  :-D

is dit de foto die zo op nu.nl staat, boot rampt door oever ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

denk  dat ik  hier nog niet  was heb dat niet meegemaakt

Marvin

Citaat van: John Wx op februari 18, 2012, 12:45:05
is dit de foto die zo op nu.nl staat, boot rampt door oever ?

Het viel mee, hij kon hem nog net houden.
Rampen foto's zal je van mij niet als eerste zien, daar heb ik iets voor getekend.  :?

Citaat van: erik1950 op februari 18, 2012, 12:52:22
denk  dat ik  hier nog niet  was heb dat niet meegemaakt

Die kans is aanwezig, stond overigens ook niet hier te koop. (Schrapers met hun 'forum-prijzen').  clown1
Maar ik zou toch eens bij Denon kijken, nette spelers!