Katie Melua 19 oktober in heineken music hall

Gestart door Marantz 81, februari 16, 2012, 17:13:58

Vorige topic - Volgende topic

Marvin

Trance?
Bestaat dat ook nog? :schater:

Waar ga je heen?

Marantz 81

Marvin

Als er iets in HMH te doen is zou ik daar proberen heen te gaan, gruwelijk hoe dat zaaltje beukt....  8-)

Marantz 81

Bedankt voor de tip heb me nog niet echt ermee bezig gehouden waarheen te gaan ,schijnt erg goed te zijn ja de HMH ga in juni erheen naar Celtic Woman

Janver

Carre is wel heel relaxed.

Loreena McKennitt net leren kennen(bedankt Forum!!!) en dat is wel heel erg relaxte muziek.

Als Happy Hardcore misschien weer terugkeert, zal ik misschien wel weer tussen de meute gaan staan.

Hier kan uw reclame staan!

Marantz 81

Vorig jaar was ik naar A state of trance geweest ,dat laag daar was echt gruwelijk gewoon men neusvleugeltjes trilde en broekspijpen fladderrde  :schater: :-D

Marvin

Het is zo ongeveer een dode ruimte, die kunnen ze er in ieder geval van maken met allerlei panelen aan het planfond.
Je zal dus wel met een behoorlijk luidspreker pakket moeten aankomen en dito versterking, maar als je je daar aan houdt.....

O mijn god,......  :angel:

Marantz 81

Cornelis1921

Citaat van: marvin op februari 17, 2012, 23:58:19
Het is zo ongeveer een dode ruimte, die kunnen ze er in ieder geval van maken met allerlei panelen aan het planfond.
Je zal dus wel met een behoorlijk luidspreker pakket moeten aankomen en dito versterking, maar als je je daar aan houdt.....

O mijn god,......  :angel:
Zeg Marvin, vanwaar ineens die devotie? Staat HMH soms tegenwoordig voor Holy Music Hall?  :evil:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Opeens?
Na m'n eerste houseparty in de HMH was ik gelijk overtuigd.
Dit is goed...!
Met X-Qlusive Germany een jaar of 10 geleden weet ik ook nog goed dat menig bezoeker zich verbaasde over het ontzettend goede geluid.
Iets wat op kleinere feetjes nog wel eens een onder geschoven aandachtspuntspuntje was.
Niet super slecht, maar zeker niet zo strak als daar naast de Arena...