Katie Melua 19 oktober in heineken music hall

Gestart door Marantz 81, februari 16, 2012, 17:13:58

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Morgen start de kaartverkoop ,het is maar een concert

kreeg een E-mail van Livenation  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 16, 2012, 17:13:58
Morgen start de kaartverkoop ,het is maar een concert

kreeg een E-mail van Livenation  byebye

zou wel een annulerings vezekering nemen je weet het nooit met die vrouwelijke zangeressen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 16, 2012, 20:19:52
lekker negatief  :|

zal niet zeggen dat ze bij bosjes gaan maardurf er geen geld meer op te zetten  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ze is echt goed hoor Live  :yes: heb een dvd van haar

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 16, 2012, 20:49:31
Ze is echt goed hoor Live  :yes: heb een dvd van haar

vooral lekker voor de rest ben ik niet zo weg van de nieuwe Kate Bush

Marantz 81

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Niber

Citaat van: Marantz 81 op februari 16, 2012, 20:19:52
lekker negatief  :|

Je bedoelt zeker: Lekker wijf!!  :kwijl:

Ik vind haar echt een enorm mooie meid/vrouw, die ook nog eens prachtig kan zingen!!   :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

schieper

Heb zelf een schurft hekel aan live concerten. Koop liever een goede LP of CD :-)
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

Marantz 81

Marvin

Janver

Ja zeker! In een mooi theater waar je lekker zittend kunt genieten van het geluid en show. Als het dan echt moet, kun je voor je theaterstoel nog een beetje dansen. Voor mij geen concerten tussende hossende meute!

Lekker zitten en het gevoel krijgen van een prive concert...
Hier kan uw reclame staan!

Marantz 81

Citaat van: Janver op februari 17, 2012, 23:23:22
Ja zeker! In een mooi theater waar je lekker zittend kunt genieten van het geluid en show. Als het dan echt moet, kun je voor je theaterstoel nog een beetje dansen. Voor mij geen concerten tussende hossende meute!

Lekker zitten en het gevoel krijgen van een prive concert...

Ook mooi ga in april zo,n concert meemaken in het Koninglijk theather Carre ( Loreena mckennit )

Sta het liefst op het veld  met een concert :yes:

Wou wel graag naar dit concert  nopompom maar heb er al 3 waar ik naar toe ga  pompom en nog meer hobbie,s  :-) en waarschijnlijk nog naar een Trance Party zijn dure avonden  :wink: