Wat is nou precies een HDAM module?

Gestart door ll0ll, juli 02, 2007, 11:56:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: S.B.Marantz op juli 03, 2007, 13:02:28

Begrijpend lezen is niet zo moeilijk wanneer je de materie begrijpt  :-D :wink:
Daarom zit ik ook niet zelf aan mijn versterker te prutsen  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

SB_Marantz

Nee, dat heeft een andere prutser al voor je gedaan  :-D :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mischa

Citaat van: S.B.Marantz op juli 03, 2007, 12:54:28
Is maar een simpel scopie hoor.  :-D :-D
Wat voor een scoop heb jij Misha?

Uhm GEEN ??? Ik heb me tot nu toe met een multimeter kunnen redden. Ik wil wel eens de mogelijkheden bekijken van zo'n USB-scoop. Lijkt me wel handig en je hebt niet nog zo'n grote kast erbij staan.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

SB_Marantz

Heb nog een kleinere 2-kanaals van trio-kenwood staan.


Zijn ook erg handig om defecte op-ampjes mee op te sporen  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mischa

Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

ll0ll

Ook leuk, de HDAM modules in de Philips SACD1000 ( = Marantz SA12S1):



Marantz SA12S1:


Ik heb zojuist een SACD1000 gekocht, vanavond haal ik hem op, dit weekend foto's op m'n site. :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

i2Paq

Zo, even een oud topic omhoog  :angel:

Ik lees: HDAM version, SA3, SA2 of CF, maar kan nergens vinden wat de precieze verschillen tussen de versies zijn.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Cornelis1921

 :wink: Voor als we echt willen weten: 'Ask Ken..!' Die zal het vast wel weten...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op juli 14, 2011, 03:12:07
:wink: Voor als we echt willen weten: 'Ask Ken..!' Die zal het vast wel weten...

De maker / ontwikkelaar van HDAM komt is een zeer getalenteerde meneer uit het midden oosten en  is naar hem vernoemt alleen Kennie kon ze naam niet goed uitspreken dus ipv Adam werd het HDAM


:schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Level42

Het "mysterie" onthuld....

Dit is van een CD-67SE