Luisterdag huize Stadium III

Gestart door Stadium III, februari 06, 2012, 19:23:58

Vorige topic - Volgende topic

WimPeu

Ik kom wel gewoon hoor Rob... HB  Lekker filmpie pakken. Zal ik wat muziek BR's mee nemen?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Ik ben er ook hoor, al is het wat later :yes:
Jij brengt Ronald toch ook mee hè Wim?

Hey, wij hebben tegenwoordig een BR van Adele...... breng hem mee om te beluisteren en een stukkie te bekijken. Mijn vrouw heeft hem gekocht en dacht dat het een DVD was, maar hij doet het niet in onze DVD speler.... :schater: :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Jammer trouwens dat xander32 en Joep niet kunnen :-(
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Adele heb ik hier liggen
Verder Wim neem maar mee !
Hoe meer nieuwe software hoe liever  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Ga vanavond Nova zembla op BR kijken en dan vroeg naar bed want morgen gezellig met Ronald naar het diepe zuiden afzakken. Zal mijn oor nog weer eens critisch aan de Pro versie van Audyssey wagen.. hello  Kijken of het een beetje bij mijn Onkyo in de buurt komt.. :angel:  :-D

Stadium III

Citaat van: WimPeu op maart 24, 2012, 18:19:05
Ga vanavond Nova zembla op BR kijken en dan vroeg naar bed want morgen gezellig met Ronald naar het diepe zuiden afzakken. Zal mijn oor nog weer eens critisch aan de Pro versie van Audyssey wagen.. hello  Kijken of het een beetje bij mijn Onkyo in de buurt komt.. :angel:  :-D

Weltrusten he wim !!!! :zzz:

5.2.4

jrm

drees62

Have fun vandaag, lees hier wel weer de ervaringen  hello

Stadium III

5.2.4

lo

Vandaag bij Rob te gast geweest om weer eens naar zijn set te gaan luisteren en kijken en bij te praten met nog een paar forumleden :-D
Ik kan zeggen dat het weer erg gezellig was onder het luisteren en kijken door.
Toch weer mogen constateren dat heb wel erg goed klinkt bij Rob. Mooi in ballans en nergens de nadruk op leggend, daar waar kracht nodig is komt het er vloeiend uit en daar waar het ingetogen moet zijn wordt dat ook gerealiseerd. Goed voor urenlang film plezier op een hoog volume zonder ook maar de minste geringste neiging tot rust nemen.  pompom pompom

Rob, hartelijk dank weer voor je gastvrijheid en tot de volgende keer weer  :yes:

WilliamB

Citaat van: lo op maart 25, 2012, 20:35:49
Vandaag bij Rob te gast geweest om weer eens naar zijn set te gaan luisteren en kijken en bij te praten met nog een paar forumleden :-D
Ik kan zeggen dat het weer erg gezellig was onder het luisteren en kijken door.
Toch weer mogen constateren dat heb wel erg goed klinkt bij Rob. Mooi in ballans en nergens de nadruk op leggend, daar waar kracht nodig is komt het er vloeiend uit en daar waar het ingetogen moet zijn wordt dat ook gerealiseerd. Goed voor urenlang film plezier op een hoog volume zonder ook maar de minste geringste neiging tot rust nemen.  pompom pompom

Rob, hartelijk dank weer voor je gastvrijheid en tot de volgende keer weer  :yes:
Zo te lezen was het weer erg gezellig  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

thepioneer

Gisteren bij Rob geweest om eens zijn set te beluisteren.

Allereerst wat mij opviel was dat naar mijn mening bij het starten van de film de surrounds te hard stonden. Die had ik normaal zachter gezet, maar ik zei het ook direct tegen rob. Hij zei komt helemaal goed, even blijven luisteren. En ja hoor, alles perfect in balans. Super mooie plaatsing van de geluiden en de volumes van de speakers perfect. Het was even wennen dat de surrounds naar mijn gevoel hard stonden maar dat is toch echt noodzakelijk (gewoon een kwestie van wennen). Zelf weet ik nog toen ik surround had ik lang niet zo'n mooie afgeregelde setup had.

Ook de subwoofer is niet te traceren waar hij staat. Hij is overal en ook nergens :).

Al met al heel gezellig en een erg mooi klinkende surround setup

Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Stadium III

5.2.4

WimPeu

Was weer een super gezellige dag. Samen met Ronald (Thepioneer) naar Tilburg af gedaald. Leo zat al ongerust op de bank te wachten. Goed om elkaar zo weer eenns te zien en te spreken. Dat is voor mij het belangrijkste. Dat we kwa set het allemaal wel aardig voor mekaar hebben weten we zo langzamerhand wel.. :-D

Mijn mening over de set van Rob is niet veranderd dus mijn ouwe review kan wel weer uit de quote kast. Ongelovelijk mooie en evenwichtie surround ervaring die zeker tot de beste die ik ken gerekend mag worden. Rob is de sub man en dat merk je als je bij hem bent. Waar eigenlijk de meeste HTers moeite met  de sub integratie hebben is het bij rob (bijna)perfect te noemen. Feilloos loopt het laag van speaker over naar de Rel..

Er is in Rob een gitaargod wakker geworden dus als we straks de CD's van Rob op onze sets gaan beluisteren zal ik niet raar opkijken.  clown1

Bedankt voor weer een perfecte HT ervaring Rob we gaan mekaar wel weer zien.... byebye