B&W P4 + Marantz PM4400 + ..?

Gestart door gweeter, februari 03, 2012, 21:57:14

Vorige topic - Volgende topic

gweeter

Hoi,

Ik ben een leek op audio-gebied en zie door de bomen het bos niet meer...alle advies is welkom!

Ik zoek een cd speler die past bij mijn Marantz Integrated Amplifier PM4400 en B&W P4 speakers. Ik heb nu een Pioneer PD-104 cd speler. Wie heeft er tips?

groet,
Gweeter

JohnWx

Welkom

Wat is er mis met de pioneer ? of gewoon wat anders
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

gweeter

het design past niet zo bij marantz. en ik dacht: er zijn vast betere cd-spelers?

JohnWx

Citaat van: gweeter op februari 03, 2012, 22:53:13
het design past niet zo bij marantz. en ik dacht: er zijn vast betere cd-spelers?

qua design is het de 4xxx serie en de 5xxx serie maar of het echt beter klinkt moet jezelf bepalen

mooie speaker die P4
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

gweeter

ik heb die p4 speakers vorige week tweedehands gekocht voor 350 euro (samen). en die pm4400 voor 100 euro. ik hoop dat ik er niet te veel voor betaald heb. dus de cd5001 is een goede keuze??

JohnWx

Citaat van: gweeter op februari 03, 2012, 23:33:53
ik heb die p4 speakers vorige week tweedehands gekocht voor 350 euro (samen). en die pm4400 voor 100 euro. ik hoop dat ik er niet te veel voor betaald heb. dus de cd5001 is een goede keuze??

goede prijs voor 35% van de nieuwprijs en de cd5001 kan er mooi bij en die 100 euro is helemaal goed hoor

Zweef

Mooie spullekes voor weinig geld.

Veel plezier ermee.
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

Jeroen

Misschien is deze iets,

http://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=8044.0 en ik heb nog een cd 4000 zonder tentlab clock.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

JohnWx

Jeroen

Er zit inderdaad geen klokkie tiktak in  :wink:.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

JohnWx

maar wat is de prijs zonder koekoeksklok :-)