Yep, heb hem zelf afgewerkt met sokken en krimpkousjes plus QED Airlock banaanpluggen. De QED's waren niet goedkoop, en hun geld ook niet echt waard maar het staat wel mooi - we hebben trouwens wel duurdere kunst aan de muur hangen!
Lastig om te zeggen wat het verschil met gewoon koper was. Hiervoor had ik idd volgens mij zelfs gewoon stroomdraad aan de speakers hangen, de Canare maakte het geluid ietsje gedetailleerder, het liep gewoon lekkerder. Weet niet goed hoe te zeggen zonder als een audioot over te komen
Het is ook gewoon kwalitatief mooie kabel, erg goed afgewerkt, lekker stevig en prima betaalbaar. Als je voor koper gaat is het gewoon top. Zilverkabel doet het hoog wat helderder klinken, op sommige speakers dus juist scheller en feller. Als ik jouw wens voor de triangeltjes hoor zou ik lekker bij koper blijven.
Als je trouwens echt dikke koperkabeltjes wil, kijk gewoon eens langs de spoorlijn
Trouwens, voor ik het vergeet, Canare maakt dezelfde kabel als OEM ook voor andere kabelboeren, die het voor een veelvoud aan de menigte met kleien oren verkopen.