Geluid van de TV te combineren?

Gestart door albertvanderiet, januari 14, 2012, 18:46:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

albertvanderiet

Heb sinds kort een NR1602 en ben erg tevreden.

Alle video bronnen (setop box, WD Live, PS3) gaan via 1 HDMI kabel naar de (Philips TV). 

Geluid komt dan uiteraard via de versterker, maar het is niet meer mogelijk om de luidsprekers van de TV te gebruiken. Kortom, er wordt geen audio signaal naar de TV gezonden.

Is dit op een of andere manier te realiseren?

Overigens lukt dit wel als ik de NR1602 uitzet, maar dan heb ik uiteraard geen geluid via de versterker.

gr.
Albert
Why don't they make the whole Aircraft out of that black box stuff.....

bas focal marantz

Ik ben maar een leek op dit gebied , ik heb zelf de nr1501 , ik heb alle apparaten via hdmi op de tv aangesloten en via een optische kabaal van tv naar de nr1501 .
Zo kan ik altijd tv kijken met tv geluid en wil ik goed geluid zet ik de nr1501 aan en draai het geluid van de tv dicht .

Vlearmoes

Citaat van: bas focal marantz op januari 14, 2012, 21:05:15
Ik ben maar een leek op dit gebied , ik heb zelf de nr1501 , ik heb alle apparaten via hdmi op de tv aangesloten en via een optische kabaal van tv naar de nr1501 .
Zo kan ik altijd tv kijken met tv geluid en wil ik goed geluid zet ik de nr1501 aan en draai het geluid van de tv dicht .

stupid 
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marvin

Ik zie het probleem niet geloof ik.
Wanneer je via je versterker luisterd gebruik je je tv luidsprekers toch niet?
En als je via de tv luisterd doe je dat toch omdat je je versterker niet aan zet?

albertvanderiet

Het is ook niet zo dat er een probleem is, ik heb gewoon een vraag of iets wel of niet kan.