Marantz PM7000 speelt alleen op source direct! zijn er oplossingen?

Gestart door ties., januari 10, 2012, 19:48:49

Vorige topic - Volgende topic

ties.

hallo,
mijn marantz pm 7000 welke ik heb gekocht op marktplaats speelt alleen op source direct.
als ik hem op de gewone stand zet, moet ik het volume vol aanzetten om maar een heel zacht geluid te horen..
zijn hier oplossingen voor?
zoja, wie zou dit voor me willen oplossen?
misschien wil iemand hem ook nog wel van me overnemen?
alvast bedankt!
mvg
Ties warringa

Marvin

Vervelend, stuur sb Marantz of Hal eens een berichtje.

Laat het een schrale troost zijn dat de meeste hier in Source Direct luisteren.... :)

ties.

Hallo,
Ja dat klopt, ik meestal ook!
Maar omdat ik eens wat anders wil, en geen defecte versterker kan verkopen is het best vervelend..
Maar bedankt!

Marvin

Dat zeg ik, stuur hal of sb Marantz een berichtje.
Zijn beide monteurs die dit vast wel kunnen oplossen.

sattie

Zit er aan de achterkant de pre-out/pre-in bussen wel in ?

Marvin

ties.

Bedoelt u of ze dmv een soort aansluiting met 2 pinnetjes aan elkaar zijn verbonden?
Mvg

Marvin

Dat brugje wordt inderdaad bedoeld, maar zonder brugje doet ook Source direct het niet. Als je voor niet aan je eind gekoppeld staat en je gebruikt geen externe eindversterker heb je geen enkel geluid.

ties.

Heb ik niet, maar heb ook geen pre outaansluiting volgens mij?

Marvin

:-D Geen idee, zou niet weten hoe dat ding eruit ziet. Laat staan dat ik weet wat voor aansluitingen erop zitten....

ties.

geen brugje.. hij doet het wel gewoon.

lo

Citaat van: ties. op januari 10, 2012, 20:23:43
Heb ik niet, maar heb ook geen pre outaansluiting volgens mij?

Bij de PM 7000 heb je aan de achterkant links boven twee aansluitingen nl: processor in en out. Deze twee moeten middels brugjes met elkaar verbonden zijn. Zie foto's in de link http://archiwumallegro.pl/marantz_pm_7000-451244718.html
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HAL9000

kan inderdaad wel  dat  probleem zijn, in -->out x2

Echter als  de versterker dood blijft  op  standaard (met toon regeling)  dan  is  of  de voeding niet  goed  of  de  toon regeling zelf.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ties.

Geweldig bedankt jongens!!
Hij doet het weer perfect!
Nogmaals bedankt!