Mission 762

Gestart door mountainbiker, december 29, 2011, 13:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op januari 02, 2012, 02:07:41
Mijn sterke  vermoedens werden helaas waarheid :|.De randen van de tweede set verdwenen ook zo  "spontaan" in de stofzuigerzak toen ik mijn vacuumcleaner El Diablo :evil: zijn duivelse werk liet doen!! Straks maar weer aan de slag en prutsen en knoeien met het veiltje,schraapmes,lijmtube,spiritusfles en twee linkse lijmhanden.
:-) notworthy byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Zo,het tweede paar is nu ook gefikst.Heb alles nog een keer alles moeten nalijmen bij beide paren aan de voorkant tussen de woofer en foamrand.Geluid is 100% ok ziet er alleen optisch niet uit met die lijmprut daarom maar geen foto.Krijg je als je twee linkerhanden hebt en dit soort klusjes doet.Als mijn oude leraren handenarbeid en electro dit zien krijg ik hooguit een zesje voor netjes werken!!!Ik laat mooi de frontjes erop zitten zodat niemand het kan zien.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op januari 04, 2012, 12:35:36
Zo,het tweede paar is nu ook gefikst.Heb alles nog een keer alles moeten nalijmen bij beide paren aan de voorkant tussen de woofer en foamrand.Geluid is 100% ok ziet er alleen optisch niet uit met die lijmprut daarom maar geen foto.Krijg je als je twee linkerhanden hebt en dit soort klusjes doet.Als mijn oude leraren handenarbeid en electro dit zien krijg ik hooguit een zesje voor netjes werken!!!Ik laat mooi de frontjes erop zitten zodat niemand het kan zien.

er zijn sierrranden in de hsndel

klasse man
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Citaat van: mountainbiker op januari 04, 2012, 12:35:36
Ik laat mooi de frontjes erop zitten zodat niemand het kan zien.

Ik lees ook heel vaak dat je 'lijm' gebruikt hebt,..  :-D
Veel lijm blijkbaar....  :schater:

Ach, ze werken weer.... !

mountainbiker

Citaat van: marvin op januari 04, 2012, 16:37:04
Citaat van: mountainbiker op januari 04, 2012, 12:35:36
Ik laat mooi de frontjes erop zitten zodat niemand het kan zien.

Ik lees ook heel vaak dat je 'lijm' gebruikt hebt,..  :-D
Veel lijm blijkbaar....  :schater:

Ach, ze werken weer.... !

Klopt veel lijm :yes:!! Kreeg het oude mengsel van lijm en rubber niet helemaal goed weg.Moest dus meer lijm gebruiken dan de bedoeling was om de hele handel goed luchtdicht te krijgen.Echt een klote klusje en hoop nu dat ik er 15 jaar vanaf ben en ga nu lekker muziek luisteren HB.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Don Logan

Ik zie dat je een nieuwe samenstelling hebt Michiel.Komend voorjaar maar eens langskomen om het geheel weer eens te beluisteren.Lijkt me gaaf om naar 2 sets Mission tegelijk te luisteren en te zien wat je eraan gesleuteld hebt.

mountainbiker

Word eerder het najaar.Staat hier een groot onderhoud van de flat op stapel.Binnenkort komt er een tweede Denon pma300v bij die op de  2e Mission set wordt aangesloten.Moet nog wel eerst gerenoveerd worden.De 2 Marantzen gaan dan bi amp de Wharfedale speakers aansturen.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op januari 04, 2012, 17:00:57
Citaat van: marvin op januari 04, 2012, 16:37:04
Citaat van: mountainbiker op januari 04, 2012, 12:35:36
Ik laat mooi de frontjes erop zitten zodat niemand het kan zien.

Ik lees ook heel vaak dat je 'lijm' gebruikt hebt,..  :-D
Veel lijm blijkbaar....  :schater:

Ach, ze werken weer.... !

Klopt veel lijm :yes:!! Kreeg het oude mengsel van lijm en rubber niet helemaal goed weg.Moest dus meer lijm gebruiken dan de bedoeling was om de hele handel goed luchtdicht te krijgen.Echt een klote klusje en hoop nu dat ik er 15 jaar vanaf ben en ga nu lekker muziek luisteren HB.
notworthy  byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *