Gister een heerlijke middag en avond gehad bij Wim en Barbara.
Het was zoals vanouds weer erg gezellig, erg leuk om Wim, Leo, Ronald, Arjan en Paul (weer) te ontmoeten.
Altijd extra gezellig, omdat de aanhang er dan ook bij is.
Helaas kon de aanhang van mij en die van Paul vanwege verschillende redenen er niet bij zijn, dat komt volgend jaar wel weer.
Bij aankomst na een rit van ongeveer anderhalf uur, eerst maar een biertje genomen en lekker bijgepraat en genoten van het heerlijke weer.
Na een uurtje zijn we de set van Wim gaan bewonderen en beluisteren. Dit is de derde keer dat ik bij Wim over de vloer was en elke keer is het weer een stap verder. De stap die nu echter is gezet is wel heel erg groot.
Zoals in de andere berichten al is te lezen is de set zeer goed in stereo en daarnaast formidabel in surround.
Of de source nu wordt gestreamd of via disk, het was een genot om naar te luisteren.
Wat ik net zoals Wim en Ronald onderschrijf is dat de set in stereo direct mode lekkerder wegluistert dan in DSP mode. Ik vond in DSP mode het laag te kaal, warmte en gemak was voor mijn gevoel weg.
Surrond vond ik ook erg goed.
Na een uurtje luisteren zijn we lekker gaan genieten van het vlees van de lokale slager op de barbecue en de salades, en nog meer sterke verhalen
Nadat iedereen volgegeten was, zijn we weer naar binnen gegaan om de set te beluisteren en bekijken voor de HT kant. Wat is dat overweldigend, je wordt helemaal meegenomen in een film. Echt fantastisch.
Aan alles komt echter een eind en rond acht uur toch maar weer richting Amersfoort afgereisd.
Ik wil Wim en zeker ook Barbara bedanken voor de gastvrije ontvangst en het heerlijke eten, daar kwam ik in de eerste plaats voor. De set van Wim was maar bijzaak
De anderen bedankt voor het gezellig samenzijn en tot de volgende forum barbecue of een M&G