Citaat van: John Wx op december 29, 2011, 22:49:27
Citaat van: CBdicX op december 29, 2011, 22:36:42
Citaat van: Marantz 81 op december 29, 2011, 22:26:51
Citaat van: CBdicX op december 29, 2011, 22:19:17
Citaat van: John Wx op december 29, 2011, 21:44:09
o jee
over op stereo en dan naar een PM15 dan een PM11
hij heeft het ook
lekkere bedragen voor de PM15 en PM11, dan zal ik toch even langs een bank moeten gaan met een bivakmuts op.......
2 de hands markt in de gaten houden
pm15s1 tussen 650 en 900 aangeboden
Zou er nou zoveel geluids verschil in zitten die dit soort verschil in bedragen rechtvaardigd ?
dat is zo persoonlijk ik zelf zou bijvoorbeeld nooit gedaan hebben wat jij hebt gedaan omdat ik de "overtuiging" heb dat het een downgrade is terwijl jij het een upgrade vind en mooier vind klinken
dat is het enige wat telt
ik zelf vind dat alleen speakers een verschil maken maar een versterker niet of cd speler dat zijn zulke kleine verschillen en dat is het voor mij niet eens goed of slecht maar meer iets anders
ok, begrijp ik, maar als je puur naar geld gaat kijken, en naar de verkoop prijzen kijkt toen beide modellen op de markt kwamen, dan betaal ik per kanaal en per Watt meer voor de Marantz dan de Integra. (voor wat dat waard is)
Maar dat is geld, waar het mij om ging was om dat marantz gevoel erin te krijgen en waarschijnlijk zit er een deel tussen de oren, en dan is dit een betaalbare mannier om dat te bereiken.
Als ik definitief over ga op puur Stereo wil ik niet af van de Integra want dat is werkelijk een electronische toverdoos, net als de hogere Onkyo modellen.
Wel zou ik overwegen om een zwaardere versterker te nemen, de 6003 zit nu reeds op 70%, de Integra op ca. 40% bij normaal gebruik, maar dat gaat omhoog bij film en dan ga ik meer en meer gain in de 6003 pompen en dat houd een keertje op natuurlijk, denk dat ik nu aardig op de grens zit.