Jij bent iig. zelf gaan luisteren, zelfs op eigen versterker. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen
. En ze smoelen goed.
De Canterbury dat is een "echte Prestige" met een bijbehorende kast. Hetgeen ik daarvan heb gehoord maakte mij ook niet echt vrolijk; prachtige mids, een warm en vloeiend geluid maar door de constructie ook een alles behalve strakke bass. Dat zit hem allicht in het ontwerp v.d. kast. De Glenair is dan ook een vreemde eend in de Prestige serie; deze heeft een betreft constructie meer moderne, stijve kast, waardoor die een strakke bass weet te combineren met het vloeiende van de meer old-school speakers uit de Prestige serie.
En ik heb nog geen bestelling geplaatst. Die doe ik pas wanneer ik de middelen er voor heb. Gehoord heb ik idd. het gerucht dat deze uit productie gaan. Dat zal deze maand allicht niet meer gebeuren en zo wel, dan kan ik weer opnieuw gaan zoeken
.
Not. Dan komt er allicht een paar Adam Pencill mkIII of een paar Usher MD-2 Diamond. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat er de Glenairs komen te staan.