PM-80 repareren en service beurt

Gestart door ricks41, december 06, 2011, 12:59:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ricks41

Afgelopen week de trotse eigenaar geworden van een PM-80 MKII.
Deze 2e hand gekocht via marktplaats.

Ik ben erachter gekomen dat deze niet goed meer functioneert! Dit terwijl alles werkte toen ik ben gaan luisteren..   HLP

Het geluid links is weggevallen en met veel moeite krijg ik dit soms weer terug door aan volume knop te draaien. Ik ben echt aan het balen omdat ik EINDELIJK kon gaan genieten van het mooie geluid van PM-80.

Is er iemand die mijn versterker kan repareren en meteen een service beurt geven?

Bedankt voor jullie hulp...

groeten een mede Marantz liefhebber.

lo

Ik weet niet in welke regio je zit maar HAL9000, onze forum techneut, kan dit beslist. Hij zit in regio Rotterdam, je zou hem kunnen PM-en.
Verder is er nog de Marantz service dienst Audioservice in Elst. Heel erg goeie zaak! http://www.audioservice.nl/
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

ricks41

Hi lo

Bedankt voor je reactie - ikzelf kom van regio z-Limburg en hoopte iemand te vinden dichter in de buurt?

lo

Hmmm....... voor zover mij bekend zit daar niemand van het forum die dit soort karweitjes doet, ik weet niet of er in belgië of duitsland een servicedienst bij je in de buurt zit. Anders misschien opsturen naar audioservice of bij de marantz dealer in de buurt vragen of zij hem daar ter reparatie aan kunnen bieden? Ik weet dat er een soort van koerier vanuit audioservice rond rijdt om "service apparaten" op te halen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: ricks41 op december 13, 2011, 18:26:22
Hi lo

Bedankt voor je reactie - ikzelf kom van regio z-Limburg en hoopte iemand te vinden dichter in de buurt?
hello, S_B Marantz resideert in midden Limburg en repareerd ook marantz versterkers. Even onder 'leden' kijken voor de juiste (nick-)name en hem via een PM of mail proberen te benaderen. Succes!
P.S. Welkom hier! Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *