harman kardon avr 7500 als voor versterker

Gestart door boerboel, december 04, 2011, 10:27:41

Vorige topic - Volgende topic

boerboel

mijn vraag

kan ik mijn harman kardon avr 7500 als voorversterker aansluiten op mijn  SR5006 .

graag advies  hij staat nu alleen in de schuur dus als ik er nog wat nuttigs mee kan doen.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Ik begrijp het ook niet  :no: je had toch juist de SR5006 gekocht omdat de HK geen HDMI heeft ?

boerboel

klopt maar ik lees wel is dat sommige een voorversterker hebben . maar als ik het dus goed begrijp heb ik dat totaal niet nodig bij mijn SR5006  en heeft het ook geen toegevoegde waarden .

ron

JohnWx

Citaat van: boerboel op december 04, 2011, 11:10:07
klopt maar ik lees wel is dat sommige een voorversterker hebben . maar als ik het dus goed begrijp heb ik dat totaal niet nodig bij mijn SR5006  en heeft het ook geen toegevoegde waarden .

ron

Dat heeft de Marantz ook een voorversterker erin gebouwd

Tis wel een mooi ding die HK
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ja het zijn geintegreede versterkers

Voor en eind versterker in een + Tuner

De HDMI sluit je aan op de voorversterker  byebye

boerboel

oke 

dan blijft de HK in de schuur staan

het is inderdaad een best apparaat  is 51 cm diep en 20 cm hoog en weegt rond de 25 kilo .7 keer 110 watt

daarom dacht ik als ik hem nog ergens bij kan zetten zou dat mooi zijn . ( en ook omdat mijn vrouw nu loopt te zeuren wat het nut is van de sr5006 maar dat word een discussie zonder end )

ron

Marantz 81

Ik zou hem niet in de schuur laten staan ,niet goed voor het apparaat met deze buitentemperaturen

Marvin

still life

wat je zou kunnen doen: is die HK als EV inzetten achter de SR

denk dat je achterop pre-outs zal vinden voor de main channels, met ernaast dan 'main in'
zal een soort bruggetje opzitten: dit moet je verwijderen:

met de main in's kun je de front pre-outs v/d sr over cinch verbinden
moet je wel de front speakeraansluitingen nog overbrengen naar de HK

kan hij onder de SR blijven staan vs in de kou..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op december 05, 2011, 13:28:32
wat je zou kunnen doen: is die HK als EV inzetten achter de SR

denk dat je achterop pre-outs zal vinden voor de main channels, met ernaast dan 'main in'
zal een soort bruggetje opzitten: dit moet je verwijderen:

met de main in's kun je de front pre-outs v/d sr over cinch verbinden
moet je wel de front speakeraansluitingen nog overbrengen naar de HK

kan hij onder de SR blijven staan vs in de kou..  :-D

http://www.bada-dl.com/product/AVR7500F_B.htm

boerboel