Naar een Rock/Metal concert met het Forum

Gestart door Marantz 81, november 28, 2011, 23:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Hallo,

Naar aanleiding van de laate M&G bij Marco lijkt het mij wel leuk om naar een concert te gaan met forum genoten :-)

Death Metal is mijn ding niet ,maar het mag best lekker tekeer gaan  HB

Als je een idee hebt waarnaar toe te gaan volgend jaar laat het maar weten ,zelf hou ik het ook in de gaten krijg de concert Agenda van Livenation

groeten Arjan  byebye

TurboMarco

Leuk plan Arjan ,maar het kan dit jaar nog !

18 Dec (op een Zondag) komt Pagans Mind in het Hedon te Zwolle ,voor de entreeprijs hoef je niet in te zitten aangezien het slechts 18,- kost .

Mocht het niet lukken dan houd ik de concert agenda openlijk bij  :yes:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Dit was ook wel leuk geweest:

Concert: Whitesnake (+ Adje Vandenberg) Ga jij naar dit concert?
zaterdag 03 december 2011 (nog 4 dag(en) tot dit concert)
Muziekcentrum Enschede - Concertzaal - Enschede
Aanvang: 20:00

Hoofdprogramma:
Adje Vandenberg Whitesnake   

Prijs
Ticket: €51,00 Aan de deur: €55,00

Volgens onze informatie is dit concert uitverkocht

Extra info
Op zaterdag 3 december komt de Brits Amerikaanse rockband Whitesnake naar Enschede met een hele speciale gast. Enschedeër en voormalig Whitesnake-gitarist Adje Vandenberg betreedt het podium van het Muziekcentrum voor een gastoptreden tijdens het allereerste Whitesnake optreden in Enschede ooit.

xander32

Citaat van: drees62 op november 29, 2011, 11:51:37

Hoofdprogramma:

Prijs

Extra info
Op zaterdag 3 december komt de Brits Amerikaanse rockband Whitesnake naar Enschede met een hele speciale gast. Enschedeër en voormalig Whitesnake-gitarist Adje Vandenberg betreedt het podium van het Muziekcentrum voor een gastoptreden tijdens het allereerste Whitesnake optreden in Enschede ooit.
White-wattes? Adje wie?

Deze ¿

:-) Sander.

pameijer

Black Sabbath - Ahoy
12 juni 2012 - Voor het eerst sinds 33 jaar werken de vier originele leden van Black Sabbath aan een nieuw album. En daarbij hoort een uitgebreide wereldtournee, waarbij Nederland niet wordt overgeslagen! Volgens de Rock and Roll Hall of Fame is Black Sabbath de schepper van heavy metal: "Het succes van hun eerste twee albums, 'Black Sabbath' en 'Paranoid', bracht een verandering teweeg in de rockwereld. Black Sabbath gooide de muziekscene overhoop, en het begrip 'heavy metal' werd in de woordenboeken van de fans bijgeschreven als die compacte, bulderende tak van de rockmuziek waarin zij heer en meester zijn."
Kaartverkoop start zaterdag om 10.00u (is al geweest, maar er zijn nog tickets)

Kosten €65 incl. servicekosten

Livenation Link

Ik wil hier wel bij zijn!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

still life

Citaat van: pameijer op november 29, 2011, 14:15:40
Black Sabbath - Ahoy
12 juni 2012 - Voor het eerst sinds 33 jaar werken de vier originele leden van Black Sabbath aan een nieuw album. En daarbij hoort een uitgebreide wereldtournee,

of met zen allen naar graspop 2012 :-D 

De afgelopen weken werd er volop gespeculeerd over de affiche van Graspop Metal Meeting.
Vandaag kunnen we officieel bevestigen dat BLACK SABBATH één van de headliners wordt op de 17de editie van GMM. Zij zullen op vrijdag 22 juni de eerste festivaldag afsluiten.
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Stadium III

Citaat van: drees62 op november 29, 2011, 11:51:37

Hoofdprogramma:

Prijs

Extra info

Helaas kan ik dan niet sinterklaas bij mijn baas maar als ik dit geweten had was alles ervoor omgegooid !

5.2.4

WimPeu

Gaan er nog mensen op 1 februari naar Dream Theater in Zwolle? Ik heb al een kaartje..misschien daar dan even afspreken en een biertje drinken... :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: Stadium III op november 29, 2011, 18:09:54
Helaas kan ik dan niet sinterklaas bij mijn baas maar als ik dit geweten had was alles ervoor omgegooid !

En luisteren bij een forumgenoot :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: WimPeu op november 29, 2011, 18:23:47
Gaan er nog mensen op 1 februari naar Dream Theater in Zwolle? Ik heb al een kaartje..misschien daar dan even afspreken en een biertje drinken... :yes:
Heb niet zoveel met die gasten maar zou hen wel eens live aan het werk willen zien en horen :yes:. Maar om daar € 60,- voor neer te tellen  :roll:. Ik weet het betreft een wereldband en daar dien je voor te betalen, maar toch ...

Sander.

WimPeu

Als het niet je ding is moet je nietb gaan hoor. Dat wordt dan een hele zit want die gasten spelen doorgaans een setje van een uur of 3.. HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Citaat van: lo op november 29, 2011, 18:25:59
Citaat van: Stadium III op november 29, 2011, 18:09:54

En luisteren bij een forumgenoot :-D

Zeker wel die afspraak staat
Verder moeten we pas om 16.30 daar zijn dus we hebben wel ff Leo

5.2.4

Marantz 81

Citaat van: Marco op november 29, 2011, 01:07:11
Leuk plan Arjan ,maar het kan dit jaar nog !

18 Dec (op een Zondag) komt Pagans Mind in het Hedon te Zwolle ,voor de entreeprijs hoef je niet in te zitten aangezien het slechts 18,- kost .

Mocht het niet lukken dan houd ik de concert agenda openlijk bij  :yes:

Dat is niet echt mijn smaak die band , dream theather of (weet de naam van de band niet meer ) Laatste dvd die opstond afgelopen zondag lijkt me wel wat , death metal is niet mijn ding  :-)  cothic band,s zoals whitin temptation ,Evanessence vindt ik ook goed

Cornelis1921

Citaat van: WimPeu op november 29, 2011, 18:23:47
:no: stupid Ik moet natuurlijk wel op tijd de trein halen. Het zou jammer zijn, als ik vroegtijdig het concert moet verlaten, ze kunnen ook zomaar wat later beginnen. Vandat vormt het O.V. soms een kleine ramp. Dus ik zie van het bijwonen van het D.T.concert in Zwolle af, jammer - ik heb er wel oren naar.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *