Koptelefoon zware ruis Marantz SR5004

Gestart door paddyboy1987, november 06, 2011, 10:01:15

Vorige topic - Volgende topic

paddyboy1987

Hallo,

Ik ben de trotse bezitter van de marantz sr5004 en heb g

ister een goede headset erbij gekocht. Alleen heb ik het volgende probleem.

Als ik de headset in de daarvoor bestemde gaatje steek hoor ik als ik de headset aanzet een harde ruis, net alsof het volume op maximaal staat. Ik heb in de gebruiksaanwijzing gekeken en zelf wat geprobeerd maar ik kan (voor zover ik kan zien) nergens het volume van de headset aanpassen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Edit:op de mp3speler doet hij het goed, als ik hem met het verlengstukje op de receiver aansluit hoor ik een harde ruis en het geluid is ook een stuk minder vol.

Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)

paddyboy1987

de receiver is gecontroleerd en daar was niks aan de hand mee. De koptelefoon is aangesloten op andere receivers en daar heeft hij geen ruis. Als de monster beats op de marantz gaat gaat het fout. Het lijkt net of deze 2 niet samen kunnen. Herkent iemand dit probleem?
Pioneer Kuro PDP-LX5090. |Humax IR5000 |Dune D1 | Front: Focal Chorus 816W | Surround KEF KHT 3005SE | Sub: Sunfire SDS12 |  INTEGRA 70.1 + Audyssey PRO| QNAP TS259+ | Netgear WNDR4500 | Harmony One | Acer A500 tablet (Gejailbreaked)

koengi

heb precies hetzelfde op een 6004 met een Sennheiser....al wat verder?

woody

Hoor je die ruis ook niet in uw speakers ? Er zit geen extra versterker in voor de koptelefoon, de Front L en R  versterkers worden hiervoor gebruikt. Wat wel vaker voorkomt is dat de transistoren in de verschilversterker beginnen ruisen.

koengi

shooot.....idd daar heb ik dezelfde ruis in een speaker....en het zit in de uitgang, andere kabel of andere speaker geeft nog steeds een ruis

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

koengi

even  redface......eerst even uitvinden of er nog garantie opzit