UD5005 Connection Error

Gestart door Angelo Bod, oktober 19, 2011, 18:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Angelo Bod

Mijn UD5005 heb ik altijd prima kunnen updaten, tot nu dan. Hij laad erg traag (blijft lang bij 5% hangen) en dan door naar 35%. En daarna krijg ik een "connection error", terwijl er niets mis is met de verbinding. Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt ?

dmeerpa

Citaat van: Angelo Bod op oktober 19, 2011, 18:26:53
Mijn UD5005 heb ik altijd prima kunnen updaten, tot nu dan. Hij laad erg traag (blijft lang bij 5% hangen) en dan door naar 35%. En daarna krijg ik een "connection error", terwijl er niets mis is met de verbinding. Heeft iemand anders dit ook al meegemaakt ?

Neen, maar de kans is groot dat dit komt door een overbelaste server, netwerk verbinding, switch of router. Door deze overbelasting heb je wel een verbinding, maar die is over het algemeen traag, soms wordt die zo traag dat er een time-out optreed, en die kan de oorzaak zijn om de verbinding te verliezen. En dus een "connection error" te veroorzaken.

Vorige week werd bijvoorbeeld iOS5 voor iPad, iPod en iPhone beschikbaar gesteld door Apple, wel heel wat gebruikers klaagden over traag downloaden en vastgelopen installaties. Dit kwam doordat de servers overbelast waren.
Eventueel straks over een paar uur opnieuw proberen.

Ook een defecte UTP kabel bij jou thuis kan dit veroorzaken.

De kans is klein dat het de UD5005 zelf is die een probleem heeft.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Angelo Bod

Ik heb alles gecontroleerd. En het licht niet aan de UTP, modem of routeer. Alle andere devices werken prima namelijk met deze connectie. Ik ben vanmorgen verdergegaan om te kijken of ik weer kon updaten. Nog steeds hetzelfde, 5% to 65% en dan connectie error. Het kan zijn dat de server problemen heeft, maar er staat nergens iets vermeld over overbelaste servers. Ik probeer het gewoon elke dag, en stuur dadelijk even een mailtje richting Marantz.

WimPeu

Waarom al die dingen steeds maar weer updaten? Kan hier bij mij ook maar als alles goed draait doe ik daar niet meer aan. Is nl lang niet altijd een verbetering. Kijk maar naar het nieuwe iOS 5 voor Apples nieuwe tablet- en smartphone OS
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op oktober 20, 2011, 17:25:33
Waarom al die dingen steeds maar weer updaten? Kan hier bij mij ook maar als alles goed draait doe ik daar niet meer aan. Is nl lang niet altijd een verbetering. Kijk maar naar het nieuwe iOS 5 voor Apples nieuwe tablet- en smartphone OS
:yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

dmeerpa

Citaat van: WimPeu op oktober 20, 2011, 17:25:33
Waarom al die dingen steeds maar weer updaten? Kan hier bij mij ook maar als alles goed draait doe ik daar niet meer aan. Is nl lang niet altijd een verbetering. Kijk maar naar het nieuwe iOS 5 voor Apples nieuwe tablet- en smartphone OS

iOS5 vind ik toch een hele verbetering hoor ten op zichte van iOS4.
Eindelijk kan je bijvoorbeeld een eigen ringtone toekennen aan smsjes. Eindelijk gedaan dat de hele bureau naar zijn gsm gereep toen een welgekende melodieke afging ;-)
Ok ik had er geen last van op mijn gejailbreakte versie.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Audiotic

Is een beetje off-topic, maar iOS5 is geweldig! Eindelijk syncen mijn iPhone en iPad zomaar, overal. En zo nog meer. Een grote stap voorwaarts, een jaar vooruit op android, en 10 op Blackberry. Wat zeg ik, 15 jaar.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

dmeerpa

Citaat van: Audiotic op oktober 20, 2011, 21:36:43
Is een beetje off-topic, maar iOS5 is geweldig! Eindelijk syncen mijn iPhone en iPad zomaar, overal. En zo nog meer. Een grote stap voorwaarts, een jaar vooruit op android, en 10 op Blackberry. Wat zeg ik, 15 jaar.
Nadeel is enkel nog dat je iPhone in de stroomstekker moet zitten om te syncen. Nu er zal wel een progje op cydia voor verschijnen
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Audiotic

.?? Als ik een afspraak in mijn iPhone zet, onderweg, dan verschijnt deze ook op mijn iPad, thuis. Nix stekkertjes!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

WimPeu

Citaat van: Audiotic op oktober 20, 2011, 21:36:43
Is een beetje off-topic, maar iOS5 is geweldig! Eindelijk syncen mijn iPhone en iPad zomaar, overal. En zo nog meer. Een grote stap voorwaarts, een jaar vooruit op android, en 10 op Blackberry. Wat zeg ik, 15 jaar.

Daar zijn de meningen toch over verdeeld.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116515.0
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

Ik zie het. Nu ja, mijn persoonlijke ervaring op zowel m'n iPad (2) en m'n iPhone (4) zijn positief.  Maar, "your milage may vary". Aan de andere kant, verandering is altijd lastig, voor velen duurt het langer...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

WimPeu

Ik was na de update al mijn app's kwijt....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op oktober 20, 2011, 22:44:21
Ik was na de update al mijn app's kwijt....

na sync moet het weer terug zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject