UD5005 en netwerk

Gestart door janhifi, september 26, 2011, 16:22:51

Vorige topic - Volgende topic

janhifi

Ik ben sinds kort in het bezit van de UD5005, samen met de SR7005.
Ik probeer sinds enige dagen de UD5005 in mijn netwerk te krijgen.

Het netwerk werkt wel via DNLA, kan zelfs toegang krijgen tot mijn pc, althans ik zie mijn pc-naam.
Alleen nu komt het, ik zie mappen als foto, video, etc. op mijn tv-scherm. Blz. 29 van de handleiding.

Leuk, maar waar bevinden deze mappen op mijn pc?
Na dagen zoeken heb ik ze niet kunnen vinden.
Hoe kan je de UD5005 naar een specifieke map sturen (laten zoeken) waar al je media staat? :-(

still life

Citaat van: janhifi op september 26, 2011, 16:22:51

Leuk, maar waar bevinden deze mappen op mijn pc?
Na dagen zoeken heb ik ze niet kunnen vinden.
Hoe kan je de UD5005 naar een specifieke map sturen (laten zoeken) waar al je media staat? :-(

denk dat je de map 'openbaar' zoekt in 'mijn documenten'
files die je wil delen over het netwerk moet je daarheen kopiƫren..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

janhifi

Dat verwachtte ik ook, maar in deze mappen staan enkele bestanden. Deze bestanden ziet de UD5005 ook niet... :|

henkg

Geen ervaring mee (dus mogelijkerwijs zaai ik verwarring), maar moet er niet een  DLNA server op je PC draaien?
http://www.fwdmagazine.be/fwd/124457/achtergrond-wat-is-dlna-/
Stukje hieruit:
Het best gekende voorbeeld van een DMS is een computer die DLNA-serversofware draait. Keuze is er genoeg. Windows-gebruikers kunnen meteen van start gaan met het standaard meegeleverde Windows Media Player 11, al moet je de media sharingfunctie wel zelf activeren in het menu. Wie wat meer controle en flexibiliteit wil, kan .....
SR-5006 | 4x BA-A25; 1x BA-225C | BK Gemini II