De set van Group1850

Gestart door group1850, september 22, 2011, 18:30:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

group1850

Even voorstellen. Ik ben Bob, zelfstandig ondernemer en 51 jaar. Heb in de jaren 70 in een hifiwinkel in Den Haag gewerkt en o.a. Marantz verkocht.  Dit heeft me later bewogen na wat werkervaring te hebben opgedaan een eigen hifiwinkel te beginnen. Deze heb ik in 2006 opgeheven.
IK heb destijds een Marantz set gekocht te weten de 3200 voorversterker, 140 eindversterker en de 112 tuner. Een tijdje later heb ik het uitgebreid met de houten behuizingen.
De voorversterker staat op dit moment bij forummer HAL9000 om gerepareerd te worden , zie http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,7456.0.html

Hier 2 fotos van de set zoals die er nu bij staat. Op de plaats van de 3200 voortrap staat een 1060 geintergreerde versterker als voorversterker dienst te doen. De luidsprekers zijn De Richard Allen RA 8 en de platenspeler een Thorens TD 320




still life

welcome bob

beetje druk/opeengepakt zo te zien, maar mooie spulletjes..  8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

jowa

Welkom op dit te gekke (letterlijk en figuurlijk  :wink:) Marantz forum.

Hele mooie vintage set   :kwijl:

Marvin

Mooi hout is niet lelijk.....
Beetje 'rommelig' oogt het wel, maar ik hou er wel van.   :-)

group1850