proficiat mooie set.
mss net iets te laat, maar er staat sinds gisteren een AV8003/MM8003 combi te koop op marktplaats.
Ik denk ook dat het grote voordeel van de combi het extra vermogen is. Mijn SR7005 is ook besteld, en deze zal vermoedelijk iets te licht zijn voor mijn fronts, dus ik kan verder stroom verbruiken met de extra Rotel EV
Later de AV upgraden zal niet goedkoper zijn dan een SR upgraden. Vraag die je tegenwoordig ook kan stellen is, zal Marantz nog AV's maken. De KI signature reeksen zijn er al uit, en de top uit de premium reeksen ook. Verder is het ook hopen dat de design en kleur niet snel weer gaat veranderen. Ik vindt het sowieso spijtig dat er in design nog steeds een verschil is tussen de premium en de range. Anders is deze veel mooier (esthetisch) als je beide gaat mixen.
Nu ik hoop echt dat de voeding mss beter is dan de SR8002 en de rotel uit de set kan, dan reduceer ik deze van 5 componenten naar 2, maar ik zal wel nog kijken of er nog veel extra te halen is op CD weergave door een high end CD speler (KI Pearl Lite) of een Stereo set uit de premium reeks te integreren in de surround set. In het laatste geval gaat de Rotel er sowieso uit.