DV4300

Gestart door DaVinz, september 05, 2011, 17:37:23

Vorige topic - Volgende topic

DaVinz

Mensen,
ik ben nieuw hier op het forum omdat ik zojuist mijn eerste marantz heb gekocht.
een DVD speler, de DV4300. Echter zat er een RC4000DV afstandsbediening bij. Mijn vermoeden is dat dit niet de juiste is om mijn dvd speler te kunnen bedienen (of zijn al mijn batterijen op?).

Verder lees ik op het internet dat er een regiocode op zit, hoe kom ik daar achter?

gr
Vincent

JohnWx

Citaat van: DaVinz op september 05, 2011, 17:37:23
Mensen,
ik ben nieuw hier op het forum omdat ik zojuist mijn eerste marantz heb gekocht.
een DVD speler, de DV4300. Echter zat er een RC4000DV afstandsbediening bij. Mijn vermoeden is dat dit niet de juiste is om mijn dvd speler te kunnen bedienen (of zijn al mijn batterijen op?).

Verder lees ik op het internet dat er een regiocode op zit, hoe kom ik daar achter?

gr
Vincent

batterijen zijn op  :-)

als je er een gewone dvd in doet en afspeelt is hij regio 2  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

DaVinz

wow dank je wel !

gelukkig dat het de goede A.B. is, was al beetje bezorgd.

Verder werkt hij prima, mooi ding is het  8-)

sattie

Achterop de app zit ook een remote switch.
Zie ook handleiding, deze switch moet op Internal staan, dit is voor de remote bus als men meer marantz app aan elkaar verbonden is.
Gebruik men de eigen ab dan moet deze op internal staan.
Als de switch verzet is even de stekker eruit/erin en dan werkt het.

DaVinz

kijk !! dat was het... het switchje stond inderaad anders, werkt nu allemaal prima.

Dank u dank u 8-)