dvd lacie home cinema

Gestart door brambo, september 05, 2011, 12:16:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Chermon

Citaat van: brambo op september 05, 2011, 12:16:22
Ik heb een dvd speler van marantz
om zo weinig moglijk kabels te moeten leggen, dacht ik het volgende :

ik sluit de marantz aan op mijn pm14 en leg de gele kabel naar de tv.
Dan neem ik de uitgang van de lacie home cinema hard disc en sluit die aan op de aux van de marantz...

Van het moment dat ik dit doe, wil er niets meer werken.
Kan het zijn dat de dvd steler licht onder stroom komt te staan bij aanluiten op tv?  ik krijg altijd schokken.
Zit hier een fout in mijn redenering?  lijkt me toch redelijk logisch
Als uw speler niet meer werkt. Marantz heeft met de DV8300 een prachtige DVD-speler op de markt gebracht, die met vrijwel alle audio- en videostandaarden overweg kan. De DVD-speler is namelijk geschikt voor DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R/RW, CD-Audio, SACD(!) (Super Audio CD), MP3 en CD-R/RW discs. Daarnaast voldoet de DVD-speler aan de hoogste eisen en kent bijvoorbeeld 'progressive scan', dat voor een uiterst scherp beeld zorgt, zelfs op grote schermen. De speler is voor ongeveer € 2.200 in de winkel verkrijgbaar. Maar je moet investeren om goede speler.

pameijer

Citaat van: Chermon op februari 09, 2012, 10:40:52
Als uw speler niet meer werkt. Marantz heeft met de DV8300 een prachtige DVD-speler op de markt gebracht, die met vrijwel alle audio- en videostandaarden overweg kan. De DVD-speler is namelijk geschikt voor DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R/RW, CD-Audio, SACD(!) (Super Audio CD), MP3 en CD-R/RW discs. Daarnaast voldoet de DVD-speler aan de hoogste eisen en kent bijvoorbeeld 'progressive scan', dat voor een uiterst scherp beeld zorgt, zelfs op grote schermen. De speler is voor ongeveer € 2.200 in de winkel verkrijgbaar. Maar je moet investeren om goede speler.

Waar heb jij het over?? De DV8300 is in 2002-2003 uitgebracht en is nu totaal achterhaald en niet meer te koop. Je reageert op een topic van een half jaar oud in slecht Nederlands; het lijkt een beetje op spam eerlijk gezegd.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15