Is streaming iets voor de audiofiel?

Gestart door QuattroNL, augustus 30, 2011, 10:35:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Paul

Citaat van: joep op februari 15, 2013, 20:22:45


Hij komt, hij komt die goede...
Binnenkort in de set van Joep ?    :roll: :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

Eeee daar moet ik ook maar eens achteraan. Maar zal vast iets kosten met 4 cijfers voor de komma.


Maus

Citaat van: Maus op februari 15, 2013, 20:32:01
Eeee daar moet ik ook maar eens achteraan. Maar zal vast iets kosten met 4 cijfers voor de komma.

2999 Pfoe...  notworthy

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 15, 2013, 20:32:01
Eeee daar moet ik ook maar eens achteraan. Maar zal vast iets kosten met 4 cijfers voor de komma.

ik gok ook van yes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

QuattroNL

Citaat van: Maus op februari 15, 2013, 20:48:05
2999 Pfoe...  notworthy
:-o  :no:  byebye
Zal best leuk spelen (streamen) maar 3k voor een streamer+DAC? Voor mij absoluut niet.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Marvin

Daar koop je een hele leuke PC voor.

Slashhead

Citaat van: marvin op februari 17, 2013, 22:54:07
Daar koop je een hele leuke PC voor.

Die na twee jaar nog geen 40% van zijn waarde vertegenwoordigd en nog twee jaar later bij het grofvuil gezet kan worden (bij wijze van spreken...)
Dan koop ik voor dat geld toch liever iets wat duurzamer is.

:zzz: Droomt over mooie elektrostaten van Martin Logan...  :kwijl:

Marvin

Je moet hem natuurlijk niet in je aquarium zetten...

Wat een onzinnig verweer, als ik dat zo mag zeggen.

Slashhead

Als jij voor 3K een PC koopt dan zit daar meestal de snelste Intel Core in die je krijgen kunt en wellicht een beest van een videokaart. Deze twee vormen voor ca. 70% de prijs van de PC. Beiden zijn zeer aan veroudering onderhevig. Wat wil zeggen dat prijsdalingen van ca. 50 tot 70% in twee jaar niet abnormaal is voor dergelijke onderdelen. Maar goed, dat heeft niks met streamen te maken. Dus bij deze houd ik hier over op.

Marvin

Je hebt aan een PC van onder 500 euro voldoende om van muziek genieten, dan kan je er 6 kopen in vergelijk met die Marantz-doos.
Hou er maar over op ja...  :wink:

RoGEK

maar hij zal er nooit zo mooi uit zien en bij de rest van de spullen passen ;) byebye
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Marvin


TurboMarco

Citaat van: Slashhead op februari 18, 2013, 21:58:28
Als jij voor 3K een PC koopt dan zit daar meestal de snelste Intel Core in die je krijgen kunt en wellicht een beest van een videokaart. Deze twee vormen voor ca. 70% de prijs van de PC. Beiden zijn zeer aan veroudering onderhevig. Wat wil zeggen dat prijsdalingen van ca. 50 tot 70% in twee jaar niet abnormaal is voor dergelijke onderdelen. Maar goed, dat heeft niks met streamen te maken. Dus bij deze houd ik hier over op.
:-D

Daarom koop ik ook alleen nog maar een AMD systeem  byebye
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)