warmte

Gestart door Taxus7, augustus 28, 2011, 10:53:08

Vorige topic - Volgende topic

Taxus7

Ik heb een open audiorack en op de SR6005 staat een kleine mediaplayer. Deze wordt loeiheet, is dat erg of kan het geen kwaad?

JohnWx

Citaat van: Taxus7 op augustus 28, 2011, 10:53:08
Ik heb een open audiorack en op de SR6005 staat een kleine mediaplayer. Deze wordt loeiheet, is dat erg of kan het geen kwaad?

wat is heet ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Taxus7

[/quote]wat is heet ?[/quote]

Niet lang je fingers op willen leggen.

TurboMarco

Meestal zit er op de bovenkant vd versterker een sticker met daarop vermeld dat je de ventilatieopeningen niet mag bedekken ,indien er geen sticker met dergelijke boodschap te zien is dan is het alsnog raadzaam om de ventilatieopeningen vrij te houden .
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

bommelaar

Is bij mij ook.
Heb een rooster van een oude combimicrogolfoven op de versterker gelegd en daarop mijn dvdspeler. Warmte is weg!

Covi

Citaat van: bommelaar op augustus 31, 2011, 14:25:38
Is bij mij ook.
Heb een rooster van een oude combimicrogolfoven op de versterker gelegd en daarop mijn dvdspeler. Warmte is weg!

Pas op dat de warmte nu de dvd speler niet negatief beïnvloedt. Directe warmte vanuit versterker naar onderkant dvd speler kan op termijn tot schade aan dvd speler leiden.
Stereo: 2 x PM11S1, SA11S1, B&W 804S, Project 6, AudioQuest type 8, Burmester Silver XLR interlink.
HT: Marantz SR6014, Denon DVD-3800BD, B&W 600 serie, Yamaha sub 350, AudioQuest HDMI Chocolat, type X, AudioQuest Bedrock.