voor de Dynaudio liefhebbers.....

Gestart door Musicman, augustus 19, 2011, 17:48:54

Vorige topic - Volgende topic

Musicman

Beste muziekliefhebbers.

Ik zag op hifi.nl een leuk (en leerzaam) artikel over de nieuwe HP film.
Met name hoe het geluid e.d. in de studio verzorgd werd.

http://www.hifi.nl/artikel/2248/Theatergeluid-door-Dynaudio.html

Misschien leuk leesvoer...........zeker voor de Dynaudio eigenaren.

Fijn weekend!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

contour

Tja.......Dynaudio..........het zijn natuurlijk ook zeer goede en neutrale weergevers :lol:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

WimPeu

De Dyn weergevers zijn iig neutraler dan de bezitters ervan... :wink: :-D
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op augustus 19, 2011, 18:36:55
De Dyn weergevers zijn iig neutraler dan de bezitters ervan... :wink: :-D

:schater: :schater: :schater:

En ik probeer altijd nog wel zo objectief te zijn...... :angel:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

:-D
Ik reageer ook al nooit meer op een vraag van iemand welke speakers hij moet nemen. Je ziet dan meestal dat iedereen zijn eigen merk gaat promoten. De Dyn gebruikers hebben daar helemaal een handje van.. :angel:

contour

Citaat van: WimPeu op augustus 19, 2011, 18:59:19
Ik reageer ook al nooit meer op een vraag van iemand welke speakers hij moet nemen. Je ziet dan meestal dat iedereen zijn eigen merk gaat promoten. De Dyn gebruikers hebben daar helemaal een handje van.. :angel:
nee hoor! :-) omdat ik zelf Dynaudio heb??
kom op zeg! er zijn meerdere mooie weergevers die ik graag zou willen bezitten hoor!
wil je dat ik een lijstje maak? :wink:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

WimPeu

contour

ik reageer ook niet echt persoonlijk :lol:

don't worry!!

Rob

lo

Neemt niet weg dat dynaudio gewoonweg schitterende speakers in zijn gama heeft voor bijna elke beurs en ruimte.  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Janver

Na aanleiding van de Dynaudio fans ga ik nu toch maar eens een luistersessie aanvragen met Dynaudio's...ben wel eens benieuwd.

Zit er nog ergens een winkel met een luisterruimte met houten vloer en normale wanden?
Hier kan uw reclame staan!

Musicman

Citaat van: WimPeu op augustus 19, 2011, 18:59:19

daartegen hebben de Dali gebruikers daar absoluut geen last van........... :angel:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

Citaat van: Janver op augustus 19, 2011, 20:53:07
Na aanleiding van de Dynaudio fans ga ik nu toch maar eens een luistersessie aanvragen met Dynaudio's...ben wel eens benieuwd.

Zit er nog ergens een winkel met een luisterruimte met houten vloer en normale wanden?

houten vloeren moet je in venlo zijn bij stassen  :-D

hobo hifi heeft het dynaudio gamma met een gemiddelde acoustiek

japan78

Interessante speakers die Dynaudio Air 6. Hoe sluit je dit soort actieve speakers eigenlijk aan in termen van een versterker? Waarschijnlijk op de pre-outs?

Deze speakers hebben dus een eigen interne versterker: http://www.dynaudioacoustics.com/Default.asp?Id=320&AjrNws=314&AjrNwsPg=1

Super interessant...ik wil deze ook wel eens beluisteren :)

lo