LowLands

Gestart door JeroenLeeuwarden, augustus 17, 2011, 21:34:08

Vorige topic - Volgende topic

JeroenLeeuwarden

Beste mensen,

Gaan er ook mensen op dit forum  naar LowLands dit jaar? Ben dit jaar weer van de partij. Mooi feestje altijd.  HB
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

Niber

Nee, maar lijkt me wel een prachtig feestje. Ooit nog maar eens kijken.

Wel een paar keer naar Pukkelpop (de Belgische tegenhanger, alleen dan avontuurlijker qua muziek) geweest.

Helaas is het dit jaar al meteen een forse stempel op het feest gedrukt.  :cry:
http://nos.nl/artikel/265430-drie-doden-door-noodweer-pukkelpop.html
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JeroenLeeuwarden

Als je twijfelt; gewoon gaan. Het was weer fantastisch. Het is echt één grote speeltuin, maar dan voor volwassenen. Super om te zien hoe mensen zo leuk en positief met elkaar om kunnen gaan.

Muziek is ook nog eens prima te pruimen; concertje van Interpol bijvoorbeeld was prima van geluid. Heerlijk hoe de nummers laagje voor laagje werden opgebouwd naar een lekkere climax. Veel detail in het geluid, dus ook voor audiofielen is het zeker geen straf. Die tenten zorgen voor een aardige akoestiek. Dit jaar een redelijke avontuurlijk line up; boel was uitverkocht nog voordat er één band bekend was gemaakt. De organisatie zal weinig motivatie hebben gehad om hele dure jongens als coldplay etc te halen. Mocht de pret zeker niet drukken, ik heb liever een band die het nog echt leuk vindt dan een headliner die z'n dingetje doet. Arctic Monkeys waren ook prima.
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

MadVillain

Achteraf gezien wilde ik ook heel graag gaan. Vooral voor Elbow, Aphex Twin en Amon Tobin.

Moest echt tegel zijn geweest.....Ach volgende jaar weer een kans  :roll:

Lars86

Neen 4x geweest en ik vind het publiek elke keer minder leuk. Sfeer van lowlands waarvoor mensen gaan is er al lang niet meer. Genoeg leuke muzikale dingen btw... maar je kan je geld maar 1x uitgeven.

Zoldar

2 x geweest. super leuk en ik weet er zo weinig meer van  :mrgreen:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Citaat van: Zoldar op november 09, 2011, 22:18:58
2 x geweest. super leuk en ik weet er zo weinig meer van  :mrgreen:

Hoezo was het een Blowlands  :schater:

Zoldar

"I have no recollection, Senator"
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

Citaat van: Zoldar op november 09, 2011, 22:41:39
"I have no recollection, Senator"
"I had never s*x with that woman!"
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *