set van Contour

Gestart door contour, augustus 11, 2011, 16:11:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: lo op augustus 11, 2011, 16:23:41
Erg mooie set met hoogwaardige componenten.  pompom

stupid

Errug fraai  :kwijl:.


Sander.

Marantz 81

Hele mooie set  notworthy pompom ( setje naar men hart  :-D)

Vanwaar eigenlijk de keus voor de SA15S2 i.p.v een SA11S1 ?

Whisper.nl

Welkom Contour.

Prachtige combi hoor. Veel luister plezier.

Aangenaam om te lezen dat de powercord een mooie verbetering geeft t.o.v. standaard.

Van The Cord heb ik al veel lovende recenties gelezen.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Audiotic

Prachtig!! Heerlijke set, back to basics!
Je hebt je surround (met de Kefjes2005 zo te zien) helemaal separaat?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: contour op augustus 11, 2011, 17:51:49
ja die kabel.......geweldig in het laag, je ziet als het ware hoe en met wat het laag wordt opgebouwd...
ik was altijd wel wat sceptisch t.o.v powercables, maar deze is fantastisch. vreemd wel(of misschien ook niet)
is dat de kabel inspeeltijd nodig heeft, direct na aanschaf aangesloten en het klonk werkelijk nergens naar! alsof iemand op een verkeerde manier de loudnessknop had aangezet.na contact met de leverancier, wat geduld op moeten brengen en zie: geweldige laaginformatie..

ik ga geen reclame maken :yes:maar Verastarr zouden de mensen met een Marantz/Dynaudio combi echt eens uit moeten proberen.het loont de moeite: zowel de powercable als de interlink

Rob

Nog wel een vraag: je hebt de speakerkabel (ik zie dat in elk geval rechts op de foto) over een wit blokje lopen. Vanwaar?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 11, 2011, 21:16:24
Citaat van: contour op augustus 11, 2011, 17:51:49
ja die kabel.......geweldig in het laag, je ziet als het ware hoe en met wat het laag wordt opgebouwd...
ik was altijd wel wat sceptisch t.o.v powercables, maar deze is fantastisch. vreemd wel(of misschien ook niet)
is dat de kabel inspeeltijd nodig heeft, direct na aanschaf aangesloten en het klonk werkelijk nergens naar! alsof iemand op een verkeerde manier de loudnessknop had aangezet.na contact met de leverancier, wat geduld op moeten brengen en zie: geweldige laaginformatie..

ik ga geen reclame maken :yes:maar Verastarr zouden de mensen met een Marantz/Dynaudio combi echt eens uit moeten proberen.het loont de moeite: zowel de powercable als de interlink

Rob

Nog wel een vraag: je hebt de speakerkabel (ik zie dat in elk geval rechts op de foto) over een wit blokje lopen. Vanwaar?

tweak
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: John Wx op augustus 11, 2011, 21:33:41
Citaat van: Audiotic op augustus 11, 2011, 21:16:24


Nog wel een vraag: je hebt de speakerkabel (ik zie dat in elk geval rechts op de foto) over een wit blokje lopen. Vanwaar?

tweak

Ja, dat begrijp ik. Wat doet het, wat brengt het voor je?
(ik hou ook van tweaks, maar wil wel weten wat het oplevert)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 11, 2011, 22:17:16
Citaat van: John Wx op augustus 11, 2011, 21:33:41
Citaat van: Audiotic op augustus 11, 2011, 21:16:24


Nog wel een vraag: je hebt de speakerkabel (ik zie dat in elk geval rechts op de foto) over een wit blokje lopen. Vanwaar?

tweak

Ja, dat begrijp ik. Wat doet het, wat brengt het voor je?
(ik hou ook van tweaks, maar wil wel weten wat het oplevert)

straks dacht je dat het een ding was om de vloer naar beneden te drukken  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

contour

#23
HAHA......je zou het een tweak kunnen noemen.......



maar dat is het eigenlijk niet................


die Chord is nogal stug...................

nu kan ik jullie laten raden............


maar het is gedaan:
A: om contact met andere(vooral netsnoeren) te vermijden.
B: het stofzuigen gemakkelijker te maken.

het doet naar mijn mening niets met het geluid :schater:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

contour

#24
Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 20:32:41
Hele mooie set  notworthy pompom ( setje naar men hart  :-D)

Vanwaar eigenlijk de keus voor de SA15S2 i.p.v een SA11S1 ?

Ik vond de verschillen niet groot genoeg om er meer voor uit te geven.....
De SA11is ook een mooie speler, maar de 15 doet daar in mijn set niet veel voor onder, vandaar

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

contour

Citaat van: Audiotic op augustus 11, 2011, 21:13:42
Prachtig!! Heerlijke set, back to basics!
Je hebt je surround (met de Kefjes2005 zo te zien) helemaal separaat?
Yep! bioscoopgedeelte apart(ook de stroom)

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

contour

Leuk al die positieve reacties  HB
en dat terwijl er hele mooie sets op het forum staan!


Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

lo

Ik denk dat die van jou daar ook zeer zeker toe behoort, al was het maar om de speakers.... notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

wou net zeggen is toch niet misselijk wat je hebt staan  hello

Vlearmoes

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 23:27:43
wou net zeggen is toch niet misselijk wat je hebt staan  hello

stupid    :kwijl: :kwijl:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v