Beste allemaal,
Vanmiddag hebben de jullie allen bekende Fritz de With en ik enkele opties besproken om met een select gezelschap binnenkort een weekendje Walkertshofen te organiseren. Hier zullen jullie dan een blik in de keuken van Blumenhofer krijgen met uiteraard een gevarieerde middag demo's erachteraan.
Zoals jullie waarschijnlijk nu wel weten is de heer Blumenhofer een fervent verzamelaar van -noem het maar- museumstukken uit het Roemrijke Audio Verleden met een grote voorliefde voor het Good-Old Marantz. Er zal dus ook uitgebreid tijd aan deze materie kunnen worden geschonken, met naar ik vermoed ook een bepaalde set-up gedurende de demo's!
Daar Walkertshofen niet om de hoek ligt (dik 800 km) hebben wij als voorstel om hiervoor een weekend te prikken waarbij wij rond het vrijdag-middaguur vanuit centraal Nederland willen vertrekken. De aankomst aldaar zal rond een uur of 9 in de avond zijn.
De zaterdag wordt een vol program in Walkertshofen, op zondagmorgen rond een uur of 10 zullen we dan weer huiswaarts keren.
Wij hebben zéér goede connecties met een hotel aldaar welke €25 per nacht per persoon rekenen, inclusief ontbijt. Daar Fritz en ik wel voor de kosten van het huren van een bus willen opdraaien kunnen we jullie op deze manier (voor wat relatief een avondje stappen ook kost) een heel leuk en leerzaam weekendje aanbieden. Een zéér riant diner geniet je daar voor pakweg €15, extreme kosten hoef je dus niet op te rekenen. Houdt rekening met 2 overnachtingen, 2 diners en laten we zeggen een tientje brandstofbijdrage, dus een eurootje of 90. Vast niet te veel voor een dergelijke excursie!
Laat alhier dus even weten wie hier eventueel in is geïnteresseerd (max een man of 10-12), dan kunnen wij eens even gaan zien wanneer we dit precies kunnen gaan organiseren. O, en jullie forum lid Mars heeft zich hier al telefonisch voor aangemeld, bij deze laat hij weten dat alles weer redelijk voorspoedig met hem verloopt!