Both instelling sub.

Gestart door Mrwhoopie, mei 27, 2007, 13:19:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrwhoopie

Ik heb bij de instellingen van de speakers alles op large staan en sub op both,narmaal moet deze dan toch altijd meewerken h

Stadium III

Als alles op large staat en de instelling op both moet je subwoofer altijd meedoen volgens de papieren

Ik heb al meegemaakt dat het soms wel soms niet is en dat je het beste dan de front op large center small en surround op large kunt zetten

Het is ff een kwestie van proberen

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mrwhoopie

Sorry dat het verkeerd stond :oops:,en pompom btw profi met het MOD zijn op dees forum HB.
Je had het op het ander forum ook gezegd en het hielp niet,niet dat het een ramp is,maar ik vraag me dan af,wat wi die both instelling eigenlijk zeggen?,volgens de papieren moet hij idd altijd meedoen,maar aan welke criteria moet het signaal voldoen voordat het naar de sub gaat?moet het gewoon lager zijn dan de crosover?Ms stel ik gewoon te veel vragen en kan ik beter eens gaan genieten van een filmpje :roll:

In ieder geval toch al merci h? :wink:

Stadium III

als je de crossover van een 80 hz hebt geselecteerd moet er info gaan vanaf 80 hz naar subwoofer en front
Daar is both voor boven 80 hz is alleen voor front
Als ie dat niet wil doen wat ik hier ook heb gehad op de 7500 kun je wel eens ff moeten switchen tussen mix en both

dus both mix both
Toen sprong hij hier wel aan.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4