Het filter is direct op de aansluiting, xlr, gemonteerd.
Veel korter wordt de afstand niet.
De afstand naar de driver is in deze specifieke luidspreker, m'n center, nog geen 20cm.
Als je dan kijkt wat voor draadjes er in de bass-driver naar de spreekspoel verdwijnen en dan ook eens kijkt welke er naar de tweeter verdwijnen, dan zie je dat vooral die van de tweeter behoorlijk dun zijn.
(Bruin en blauw).
Als je dan ook nog eens het handwerk en vakmanschap meerekend in je bedenking, dan kom je volgens mij snel tot de conclusie dat de heren in Engeland best een dikker draadje zouden gebruiken wanneer dat nodig was.
Maar aangezien dat stukje hooguit 10cm is, had het waarschijnlijk ook met een haartje gekund.
Dat je dan voor de 2 meter die je van versterker naar luidspreker sleepkabels wilt gebruiken is geen probleem, maar wel pure onzin. (Geen nood, ook hier 4mm in gebruik).
Dat daar dan stukjes van een meter met een prijs van een degelijke versterker aanhangen, daar laat ik me verder niet over uit. Mag geloof ik wel duidelijk zijn zonder daar veel worden aan vuil te maken.
Ook Tannoy heeft jaren lang met Van den Hull samengewerkt, sinds die samenwerking is gestopt zijn ze echt niet in kwaliteit achteruit gegaan hoor.
Blijft dezelfde rare toeter met minimale lengtes van inwendige bekabeling.